ik ben lang..... probleem??
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
ik ben lang..... probleem??
ik ben zo'n 1.90 meter lang maar wil wel graag een pocket bike maar als ik er niet goed op kan zitten en ik na een tijdje overal last van krijg is een beetje jammer natuurlijk heeft er iemand ervaring mee??????
Re: verschil?
banaan05 schreef:hoeveel cm verschil zit er tussen een midi en een mini en van af de voetsteuntjes tot het zit vlak hoeveel cm zit daar verschil in??
Ongeveer 20 CM
GreetZ
- üntiej#21
- forum gebruiker
- Contacteer:
Bij een chinese mini en midi wel ja !!Dirkiej schreef:banaan05 schreef:hoeveel cm verschil zit er tussen een midi en een mini en van af de voetsteuntjes tot het zit vlak hoeveel cm zit daar verschil in??
Ongeveer 20 CM
GreetZ
Bij een fabrieks miDi is alleen de achterbrug langer.. vergis je hier niet in.. de stepjes zullen hetzelfde zijn
Bij chinense bikes is er een groot verschil tussen Mini en Midi
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
Zijn de vorkpoten ook niet langer?Untiej Mini Racing schreef:Bij een chinese mini en midi wel ja !!Dirkiej schreef:banaan05 schreef:hoeveel cm verschil zit er tussen een midi en een mini en van af de voetsteuntjes tot het zit vlak hoeveel cm zit daar verschil in??
Ongeveer 20 CM
GreetZ
Bij een fabrieks miDi is alleen de achterbrug langer.. vergis je hier niet in.. de stepjes zullen hetzelfde zijn
- üntiej#21
- forum gebruiker
- Contacteer:
ja joh.. je moet het ook altijd weer beter weten heh... bertje betweter..Jvdw#59 schreef: Zijn de vorkpoten ook niet langer?

Maar kweet niet op de poten langer zijn... zou best een kunnen...
Veel zou het niet zijn... maar kweet het ook nie zeker
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
mini midi
er zit wel degelijk verschil tussen een mini en midi, ook bij de fabrieksbikes.
De verschillen zijn:
*De voorvork is langer.
*De achterbrug is langer.
*En het zitje is hoger geplaatst.
Bij de grc rr is zelfs het frame anders.
Een midibike heeft gewoon grotere maten.
sommige merken maken gewoon 2 verschillende typen, 1 een mini en de andere gewoon een midi.
Kijk anders eens op www.pocketbikes.nl voor de verschillen.
De verschillen zijn:
*De voorvork is langer.
*De achterbrug is langer.
*En het zitje is hoger geplaatst.
Bij de grc rr is zelfs het frame anders.
Een midibike heeft gewoon grotere maten.
sommige merken maken gewoon 2 verschillende typen, 1 een mini en de andere gewoon een midi.
Kijk anders eens op www.pocketbikes.nl voor de verschillen.
Joost speakingUntiej Mini Racing schreef:
ja joh.. je moet het ook altijd weer beter weten heh... bertje betweter..![]()