ik heb deze foto op minibike.nl gezien en was benieuwd
hoe dit werkt en of het goed werkt en of je er vermogen mee pakt
en wat je er aan hebt
werkt het als een hpi of
en hoe maak ik het zelf als het goed werkt[/img]
[img]http://img307.imageshack.us/img307/7457/logo13br.jpg[/img]
ben bezig met nieuwe bike met scooter blok
streven is over de 13pk
http://www.wr-tuning.tk/
Dit zal er enkel voor zorgen dat hij ook op hode toeren nog een goede vonk geeft(zwevende kontaktpunten), maar niet zoals als een HPI een vervroegde onsteking.
TnTnelis schreef:Dit zal er enkel voor zorgen dat hij ook op hode toeren nog een goede vonk geeft(zwevende kontaktpunten), maar niet zoals als een HPI een vervroegde onsteking.
Niels
??? Nee dit klopt niet, je kunt je ontsteking zo vroeg als je wilt zetten, gewoon je ontsteking draaien (eerst schroefjes los natuurlijk) En desnoods de gleuven verder freesen. Je kunt het mischien maken, maar dan heb je wel de binnenrotor nodig, deze valt bijna niet te maken
rossi-nr.1 schreef:nou...ontsteking maakt zeeer veel uit
starten..optrekken..en het doorlopen in hoge toeren....gasherneming etc..
Hmm maar voor 200 euro aan hpi? Zou je daar niet een grove cilinder + tunebeurt voor kunnen krijgen? Beter als de hpi ontsteking? Correct me if i'm wrong
op een std blokje zal een binnenrotor niet zo heel veel schelen..als ej toch 200 euro uit wil geven kun je beter eerst een goede setup, 70cc membraam, 21mmcarb enzo aanschaffen..
rossi-nr.1 schreef:nou...ontsteking maakt zeeer veel uit
starten..optrekken..en het doorlopen in hoge toeren....gasherneming etc..
Hmm maar voor 200 euro aan hpi? Zou je daar niet een grove cilinder + tunebeurt voor kunnen krijgen? Beter als de hpi ontsteking? Correct me if i'm wrong
cilinder en tunebeurt ok...maar als je snelle cilinder heb...dan zou ik eerder hpi kopen..dan je cilinder laten tunen...
het is officieel! ik ben onhandig met de techniek!(H)
rossi-nr.1 schreef:nou...ontsteking maakt zeeer veel uit
starten..optrekken..en het doorlopen in hoge toeren....gasherneming etc..
Hmm maar voor 200 euro aan hpi? Zou je daar niet een grove cilinder + tunebeurt voor kunnen krijgen? Beter als de hpi ontsteking? Correct me if i'm wrong
cilinder en tunebeurt ok...maar als je snelle cilinder heb...dan zou ik eerder hpi kopen..dan je cilinder laten tunen...
Jup.. lijkt mij ook verstandiger ( heb ik zelf ook gedaan, contactpunten beginnen te vervelen )
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !