nieuwe setup vragen
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
nieuwe setup vragen
ik heb een aantal nieuwe onderdelen besteld en ik wil even weten hoevel pk dat opleveert en hoe hard ik daar mee kan. als ik die nieuwe onderdelen heb zit dit op mn minibike.
-airsel 70 cc 6 spoelpoorten
-70 cc kop
-18 tandsvoortandwiel
-bing 12mm uitgeboort naar 15mm
-proma grind prix op gelast dikste deel er tussen uit gelaten
-demper 6 cm ingekort
-puchnaafjes met voor slick en achter blok proviel
-power filter k&n malossi
dat was 't wel z'n beetje en e komt ooit nog wel een 17,5 of 18mm cabrateur op maar wat haal ik uit die setup daar boven aan pk en snelheid
-airsel 70 cc 6 spoelpoorten
-70 cc kop
-18 tandsvoortandwiel
-bing 12mm uitgeboort naar 15mm
-proma grind prix op gelast dikste deel er tussen uit gelaten
-demper 6 cm ingekort
-puchnaafjes met voor slick en achter blok proviel
-power filter k&n malossi
dat was 't wel z'n beetje en e komt ooit nog wel een 17,5 of 18mm cabrateur op maar wat haal ik uit die setup daar boven aan pk en snelheid
1 pk 25km/h.
Dit is echt zo'n vraag waar niemand antwoord op kan geven, verschilt per brommer.
Wel een paar tips:
Koop een grotere carb 20mm ofso.
Een andere uitlaat waarbij je niet het dikste deel weglaat, want waar is je expansie nu?
Een lange demper.
Niels
Dit is echt zo'n vraag waar niemand antwoord op kan geven, verschilt per brommer.
Wel een paar tips:
Koop een grotere carb 20mm ofso.
Een andere uitlaat waarbij je niet het dikste deel weglaat, want waar is je expansie nu?
Een lange demper.
Niels
Groots en Meeslepend!!
Officieel minibike polo drager.
Officieel minibike polo drager.
nou ja als jij da vind maar het heeft alijd goed gelopen totdat mijn zuigertje het begafNeluhz schreef:dan had je beter een 50cc standaard kunne houden en een techno circuit uitlaat+ dell 19mm...kost ongeveer 60 euro..dus evenduur als je airsal.. kunne kopen..dan zou je meer hebben dan je nu hebt...gekk'nwerk...
- Carlos Keutel
- forum gebruiker
Bedoel je dat je er al me hebt gereden? En dat stuk uit je expansie laten, nouw het is niet verstandig, maar je expansiewerking zal nog wel een heeeel klijn beetje blijven hangen mischien. Het zal in ieder geval beter lopen als zonder uitlaatstonnyt schreef:nou ja als jij da vind maar het heeft alijd goed gelopen totdat mijn zuigertje het begafNeluhz schreef:dan had je beter een 50cc standaard kunne houden en een techno circuit uitlaat+ dell 19mm...kost ongeveer 60 euro..dus evenduur als je airsal.. kunne kopen..dan zou je meer hebben dan je nu hebt...gekk'nwerk...

Jah zo is het.