foto,s G.P van OVERZANDE
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
foto,s G.P van OVERZANDE
Hallo heeft er iemand foto,s gemaakt van de g.p van overzande? graag zou ik die eens zien, wie o wie heeft ze gemaakt
afz;willem
afz;willem
- steurtje
- Moderator
- Contacteer:
jajajaja ike .......
zo dit waren ze ff van me site gepakt heb er nog meer op de comp dit is 2/3 ofzow dus meschien dat ik die er ook nog wel eens op zet
Sorry voor die paar grote foto's was ik vergeten te verkleinen op de comp.
owja foto's zijn door me vader gemaakt (aart-jan de steur van safety on tour ) want ik moest zelf natuurlijk mee rijden jammer dat me mini zo sloom is en het maar zachtjes ging die rechte stukken maar goed volgend jaar beter want ben bezig met zelfbouw waar puch blok onder komt en komt andere uitlaat op me chinees
zo dit waren ze ff van me site gepakt heb er nog meer op de comp dit is 2/3 ofzow dus meschien dat ik die er ook nog wel eens op zet
Sorry voor die paar grote foto's was ik vergeten te verkleinen op de comp.
owja foto's zijn door me vader gemaakt (aart-jan de steur van safety on tour ) want ik moest zelf natuurlijk mee rijden jammer dat me mini zo sloom is en het maar zachtjes ging die rechte stukken maar goed volgend jaar beter want ben bezig met zelfbouw waar puch blok onder komt en komt andere uitlaat op me chinees
Laatst gewijzigd door steurtje op di 28 jun 2005, 14:57, 2 keer totaal gewijzigd.
Hoi willem, 10,5 REAL HP's!
heb er met mijn tovami racer 117km/h mee gereden, alleen zonder die uitlaat, ist niks.
heb het setje toendertijd van Walter Bek overgenomen, ik begreep van marcel dat het kapot was gelopen.
ook bastiaann westdorp heeft er behoorlijk hard mee gereden, brommertje is gestolen en nu komen de spullen weer boven water
er was een meneer die kwam langs toen bastiaan er niet was, alleen zijn moeder.
de beste man zei dat ie betaald had en moest langsgaan om de brommer op te halen, moeders heeft de brommert zo meegegeven zonder te weten date r helemaal niks betaald was.
trieste lui.
Xander.
heb er met mijn tovami racer 117km/h mee gereden, alleen zonder die uitlaat, ist niks.
heb het setje toendertijd van Walter Bek overgenomen, ik begreep van marcel dat het kapot was gelopen.
ook bastiaann westdorp heeft er behoorlijk hard mee gereden, brommertje is gestolen en nu komen de spullen weer boven water
er was een meneer die kwam langs toen bastiaan er niet was, alleen zijn moeder.
de beste man zei dat ie betaald had en moest langsgaan om de brommer op te halen, moeders heeft de brommert zo meegegeven zonder te weten date r helemaal niks betaald was.
trieste lui.
Xander.
- üntiej#21
- forum gebruiker
- Contacteer:
Welcome to the real world...Xander schreef: de beste man zei dat ie betaald had en moest langsgaan om de brommer op te halen, moeders heeft de brommert zo meegegeven zonder te weten date r helemaal niks betaald was.
trieste lui.
Xander.
Denkik tegenwoordig
Ontopic:
Leuke fotos ! ziet er wel gezellig uit daar..
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !