Deze pagina maar eens geupdate en voortaan komen de updates allemaal op pagina 1!
Dit is hoe hij er na de eerste bouw fase uit zag:
Is weer even geleden dat hier wat gepost is, zag dat de foto's het niet meer deden dus dan maar gelijk even een update
Hangt inmiddels een compleet ander blok onder volledig getuned moet alleen nog een opmaat pijp onder

Achterveer is verplaats en subframe veranderd om ruimte te creeeren voor de scooter pijp die dr onder is gegaan bovendien kunnen we het subframe nou van het frame afhalen zodat je de pijp er makkelijker tussen en van tussen kan halen. Voorvork van een b1 replica er in zodat er dubbele schijven van voor op zitten, rem klauwen daarvan helemaal aangepast zodat ze fatsoenlijk werken. Fatsoenlijke carburateur dr op, andere tandwiel adapter gemaakt zodat deze niet van de velg afbreekt. Alleen aan het uiterlijk nog steeds niks gedaan
*update* Frees binnen
Me speelgoed is binnen en klaar gemaakt voor gebruik
Zoals te zien hijs vrij klein

Eerste foto is op me bureau met een 2 euro en 2 eurocent muntje dr bij

Op de tweede foto is ie bevestigd op me flexibele dremel slang. Met een mooi paars handvatje

Deze frees gaat me dus helpen om het nieuwe cilindertje te gaan prepareren, maar ook b1 replica cilinders etc