nu weet ik het ook niet meer hoor

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

nu weet ik het ook niet meer hoor

Bericht door Gast »

Heb onlangs een topic gelanceerd met de vraag hoe het komt dat mijn bike niet meer voluit gaat! Ze hadden mij gezegd bougie controleren, carbu eens uitkuisen en eens een grotere sproeier proberen! Ik heb het allemaal geprobeerd! Mijn bougie heeft koffiebruine kleur, heb de carbu gecleaned en een grotere sproeier gestoken! Het enige wat die nu doet is beter starten maar als ik volgas geef valt hij uit! Help mij aub

P.S.: Er zit ook geen vuil in mijn naft!!!
Gast

Bericht door Gast »

Mischien ontsteking niet helemaal goed?
Gast

Bericht door Gast »

De kenmerken van een kappote ontsteking is dat die onregelmatig loopt en gaat stoteren maar vanuit zijn verhaaltje lijk het mij dat die alleen met volgas het probleem heeft.

Wat voorn geluid hoor je als die uit valt? Hoor je een ratelend geluid ? fluitend geluid? of net zo een gluid wat erop lijkt dat de benzine op is ?
Gast

Bericht door Gast »

Hij maakt het geluid alsof dat de benzine op is!!!
Gast

Bericht door Gast »

is het membraamplaatje goed??
Gast

Bericht door Gast »

Maak de carberateur is schoon en draai alles een keer goed vast want het lijkt erop dat die valse lucht zuigt als die zo weg valt
Gast

Bericht door Gast »

Ik hoop het dat het dat zal zijn! Kan het ook aan mijn uitlaat liggen? De laatste tijd komt er mijn dempwol uitgevlogen als ik rijd!
Gast

Bericht door Gast »

Nee, als er demperwol uitkomt maakt niks uit. Je kan zelfs rijden zonder uitlaat dus daar zal het niet aan liggen. Doe idd wat sendamen zegt heb precies hetzelfde met me puch gehad en die zoog valse lucht dus kreeg hem niet goed afgesteld. Als je wil testen op valse lucht moet je hem starten en stationair laten lopen en dan met een spuitbus deo langs je carb spuiten als hij dan gelijk uitval heb je valse lucht....
remmie_22

Bericht door remmie_22 »

hoi het kan zijn dat je demper verstopt zit en dat hij daardoor zijn druk niet kwijt kan! :roll:
Gast

Bericht door Gast »

het kan heel GOED je demper zijn.. vriend van mij had het ook,, vloog ook demmpingswol uit.. en hij kon ook bijna geen gas geven, even dempingswol vervangen voor ander spul,, ben ff de naam kwijt.. en huppa rijden maar, haal je demper er maar eens af.,,, dan zie je het wel
Gast

Bericht door Gast »

ut was van dat ijzerwol glaswol ofzow geloof k :roll:
Gast

Bericht door Gast »

pak glas wol kope??? :P heb zat opvde bouw ;)
kun je gelijk paar jaar vooruit haha
Gast

Bericht door Gast »

Na alles gedaan te hebben wat ze me hier zeiden is het nog steeds hetzelfde !!!
Gast

Bericht door Gast »

ontsteking?
Gast

Bericht door Gast »

Heb mijn bougie er uit gehaald en heeft een koffie-bruine kleur! Dus ik denk ook niet dat het de ontsteking is! Ik denk dat ik mij gewoon een nieuwe carbu ga kopen en hopen dat het probleem daarmee is opgelost
Gesloten