Heb mijn achterband ook eens lek gereden en toen had mijn vader een tubetje met soort schuim. en je moest dat hard tegen uw ventiel duwen en spuiten. en dat schuim ging automatisch tegen de boord en nu is hij gemaakt. 5 min. werk
Thomas schreef:Heb mijn achterband ook eens lek gereden en toen had mijn vader een tubetje met soort schuim. en je moest dat hard tegen uw ventiel duwen en spuiten. en dat schuim ging automatisch tegen de boord en nu is hij gemaakt. 5 min. werk
heb ook een trike gehad waar van die propen in moesten en hebben ze toen een keer van dat schuim ingespoten (koste €25 per band ofzo) en dan kon je hem 15 keer lek rijden(gemiddeld) en als je hem dan lek reed dan kon je gewoon door rijden. weet niet of de prijzen hetzelfde zijn bij minibike's vanwege de groote van de banden!! maarja ik vond wel makkelijk
lucasb schreef:draai er een schroef in dan komt toch die harde kant op de weg of ben ik nou gek
lijkt mij niet zo slim?
Was maar een grapje, breng hem naar de brommerzaak in de buurt en zij draaien er wel een echte schroef in (weet neit precies hoe dat werkt, iets met een soort rubbere schroef of plug en een soort hars)