Nieuw, wil niet starten
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Nieuw, wil niet starten
Hey, nu heb ik eindelijk men mini...
Probeer ik hem net te starten wilt ie niet...
Je voelt dat hij bijna in gang wilt maar daar stopt het ook!
De naftkraan staat verticaal, en et clipje ernaast (denk choke) staat naar beneden?
Zijn er soms dingen waar je nog op moet letten met een nieuwe om hem in gang te krijgen??
grtz
De naftkraan staat verticaal, en et clipje ernaast (denk choke) staat naar beneden?
Zijn er soms dingen waar je nog op moet letten met een nieuwe om hem in gang te krijgen??
grtz
- Carlos Keutel
- forum gebruiker
Re: Nieuw, wil niet starten
SHoke naar boven...... Lees de handleiding de volgende keer aubDeFrancus schreef:Hey, nu heb ik eindelijk men mini...
grtz
Jah zo is het.
De handleiding was dus in het duits
kon ik niet aan uit...
Ik kon enkel ontcijferen dat de choke op 0 moest staan , en dat was naar beneden
Maarjah
ondertussen hetb ik hem in gang gekregen
De nafttoevoer zat geplooid
Maar nu vraag ik me nog iets af, kdenk een fabricagefoutje met et lassen...
Men stuur staat links iets meer naar beneden dan rechts... Nu komt als ik uiterst men stuur naar links draai men handvat tegen men kap...

Ik kon enkel ontcijferen dat de choke op 0 moest staan , en dat was naar beneden

Maarjah

De nafttoevoer zat geplooid

Maar nu vraag ik me nog iets af, kdenk een fabricagefoutje met et lassen...
Men stuur staat links iets meer naar beneden dan rechts... Nu komt als ik uiterst men stuur naar links draai men handvat tegen men kap...
Re: Nieuw, wil niet starten
Als de choke naar boven was by the way ging hij niet aan en toen hij naar beneden was wel...Carlos Keutel schreef:SHoke naar boven...... Lees de handleiding de volgende keer aub
Als ik em direct naar beneden doe valt hij stil... dus volgens mij moet hij wel naar beneden