www.minibikebrothers.nl, aanrader of afrader?

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

www.minibikebrothers.nl, aanrader of afrader?

Bericht door Gast »

Heej lui,

Aangezien de chineezen nu als warme loempia's over de toonbank gaan, hebben ze ook mijn aandacht gevangen. Na wat zoek werk kwam ik op de site http://www.minibikebrothers.nl/ Hier staan een aantal leuke bikes op die mijn aandacht hebben en in mn budget passen. Zijn er mensen die ervaring hebben met deze shop?

Mark
Gast

Bericht door Gast »

zie deze topic : http://www.minibike-forum.nl/viewtopic. ... e+brothers

Even zoeken doet wonderen
Minibike-Racer

Bericht door Minibike-Racer »

@ Markcantpark: Je hebt PB :)
Gast

Bericht door Gast »

Super...

zo te horen is iedereen wel te vreden over minibike brothers. Waarschijnlijk maar is snel er heen ;) Btw welke bikes heb je daar gehaald?

mark
Gebruikersavatar
basjee
forum gebruiker
Berichten: 2818
Lid geworden op: ma 16 mei 2005, 19:55
Locatie: wageningen
Contacteer:

Bericht door basjee »

ik kreeg teneerste me bike veel en veel te laat binnen en ook nog eens een verkeerd model..
Grote kerels op een belachelijk klein fietsje
ganta

Bericht door ganta »

heey
ik zat al een tijdje naar zo'n zoort topic gezocht voor deze vraag:
zijn dit een beetje goede kwaliteit minibikes voor de lol??
deze winkel is tenminste het dichste bij mij in de buurt en de foto's zagen er ook wel goed uit.

Greetz.. Tom :)
Gast

Bericht door Gast »

Voor de lol is dit wel geinig...Maar om serieus te racen is dit niks.
Gast

Bericht door Gast »

Ja echt top is de service niet... maar de bikes zijn van Lucky 7 dus wel redelijke kwaliteit.
ganta

Bericht door ganta »

oeps :oops:
ik was ff vergeten die link er bij te zetten :oops:
www.pocketbike4u.nl
deze was et....ik zie et nu pas sorry
want deze is wel in mijn buurt :wink:
Gebruikersavatar
steurtje
Moderator
Moderator
Berichten: 2073
Lid geworden op: do 11 nov 2004, 18:35
Locatie: Kwadendamme
Contacteer:

Bericht door steurtje »

www.minibikebrothers.nl zijn goede lui darow.
De Winter vant forum had er een besteld ze belden hem dat ze hem gelijk op zouden sturen. omdat ze zaterdag niet onder rembours leveren de post kwam hij maandag aan hij hat vrijdag besteld. ff gepraat met ze aan de tel. en de rembours kosten deden ze bij de prijs in dus slecht zijn ze niet! maar ja wel wat minpuntjes aan de mini maar goed dat is het risico van een bami bike :wink:
Gast

Bericht door Gast »

Afbeelding

bij pocketbike4u is dit een beetje degelijk frame en mag je ermee op de kartbaan :?:
Minibike-Racer

Bericht door Minibike-Racer »

Ja het zijn de nieuweste frames van de bami bikes, en op de kartbanen waar je met een minibike mag rijden, mag je ook met die op..
Gast

Bericht door Gast »

Bevallen die bikes nou nog een beetje ? Voor recreatie rijden dan he :) En zou er eventueel wat meer vermogen uit te halen zijn ... ?
Gebruikersavatar
steurtje
Moderator
Moderator
Berichten: 2073
Lid geworden op: do 11 nov 2004, 18:35
Locatie: Kwadendamme
Contacteer:

Bericht door steurtje »

ag het is geen TOP spul.
maar goed het is zeker leuk om beetje te reiden jammer dat het noga vlug kappot gaat somige dingen. vermogen kan er zeker nog uit maar vraag niet hoeveel want dat is minimaal hoor! je draait zo alles in soep bij dit spul want het is er zelfs bijna niet op gemaakt om de originele krachten aan te kunnen kijk naar de koppeling. maar net als een andere uitlaat scheelt al veel uitlaat poort ff netjes rond maken en het loopt al stukken beter!
Gast

Bericht door Gast »

ah oke ... waar zit gemiddeld genomen de kinderziektes? je noemde net al de koppeling maar nog meer aandacht punten ?
Gesloten