waar rijden jullie een nieuwe minibike in
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
waar rijden jullie een nieuwe minibike in
hallo ik vroeg mij af waar jullie je minibikes hebben ingereden ik krijg er morgen namelijk een binnen en moet hem eerst nog inrijden en ik ga niet op de openbare weg rijden 

- steurtje
- Moderator
- Contacteer:
gewoon eerst heeeeel goed warm laten draaien van mij part doe je het een half uur moet je wel geduld hebben
en dan gewoon opt gemakje eventjes wat gaan rijden en dan weer eens ff uitzetten af laten koelen dan weer op nieuw zodat er ongeveer 5 liter is gedaan dat deed ik dan weet je zeker dat hij goed is ingereden. en af en toe eens lekker op trekken naar zijn top is niet erg als je maar niet volgas blijft rijden dan gelijk weer opt gemakje rijden . veel suc6 

- doede46
- forum gebruiker
beetje zonde van het geld he,naar een kartbaan gaan om de bike in te rijden
, je kan wel naar een industrie terijn gaan en vragen of je op het terein van de eigenaar mag rijden
zolang je geen geluids overlast maakt kan de politie je nix maken
suc6 met inrijden
MvG DoeDe

suc6 met inrijden
MvG DoeDe
-------------------------------------------------------
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
@ Steurtje: Daar heb je inderdaad gelijk in
Maar als je aan iemand vraagt om op zijn terrein te rijden gaan ze volgens mij niet snel ja zeggen want het is hun terrein en dus ook hun verantwoordelijkheid. Als er iets gebeurt zitten zij met de shit...
En ik denk niet dat veel terreineigenaars dat willen riskeren
Maar als je aan iemand vraagt om op zijn terrein te rijden gaan ze volgens mij niet snel ja zeggen want het is hun terrein en dus ook hun verantwoordelijkheid. Als er iets gebeurt zitten zij met de shit...
En ik denk niet dat veel terreineigenaars dat willen riskeren
Ik bedoelde alleen dat je in moet rijden waar je mag rijden en niet op de openbare weg!doede46 schreef:beetje zonde van het geld he,naar een kartbaan gaan om de bike in te rijden, je kan wel naar een industrie terijn gaan en vragen of je op het terein van de eigenaar mag rijden
zolang je geen geluids overlast maakt kan de politie je nix maken
![]()
suc6 met inrijden
MvG DoeDe