yow mede minibikers
ik heb en probleem met mn minibike als ik gas geef lijkt ut wel of de benzine op is ik heb al mn carb sgoongemaakt tank en leidingen en lugtfilter ik denk dat ut mn membraam is zou dat zo zijn wat anders koop ik n race membraam wat ik tog al van plan ben greets
Denk dat je sproeier niet goed is kijk ff naar je bougiekleur en kijk ook gelijk wat voor een sproeiermaat je nu hebt. Als hij uit stilstand afslaat als je gas geeft is je sproeier te klein. Maar het kan ook je choke zijn, doe moet je wel goed gebruiken.
hondaxtreme schreef:yow mede minibikers
ik heb en probleem met mn minibike als ik gas geef lijkt ut wel of de benzine op is ik heb al mn carb sgoongemaakt tank en leidingen en lugtfilter ik denk dat ut mn membraam is zou dat zo zijn wat anders koop ik n race membraam wat ik tog al van plan ben greets
Ik heb dit dus ook aan de hand gehad met mijn orginele carb,Kijk eens naar je benzine kraan daar zit een rubberte in (een goedkoop stink ding) best kans dat die je benzine toevoer verstopt dus zodra je vol gas gaat geven levert hij te weinig benzine aan.