ik raad je aan om een keer op ebay.nl te gaan kijken.
minibikebrothers hebben daar soms acties en dan kan je ze voor veel goed koper krijgen ik had mijne op ebay voor 160 euro das een stuk goedkoper.
ze zijn dan ook nog helemaal nieuw
Hej.. ligt het nou aan mij of zijn die superminibikes op minibikebrothers goedkoper geworden..?? ze waren eerst toch altijd 299 en nu 249 net zoals de gewone minibikes daaro
de kwaliteit is toch verot!
ik heb een target ook zo een chinees ding zo een crome en de winter die heeft lucky 7 en hij heeft in 6 dagen meer problemen gehad dan ik in 6 maanden
ja das waar maar ja ligt ook wel een beetje aan hoeveel geluk je hebt Heb ik dus niet gehad maarja ik geef er nix om hou tog wel van sleutelen maar als je dan een chinees koopt kun je het beste een sendai of v-racer kopen en vraag niet welke van de 2 de beste is!!!!!!!!! en steurtje zo'n target kost €400 en lucky 7 nu €250
Laatst gewijzigd door de winter op zo 03 jul 2005, 14:21, 1 keer totaal gewijzigd.
steurtje schreef:het zijn nog steeds de zelvde alleen zijn ze anders genoemd en ja het zijn lucky 7
k sal wel weer verkeerd zitten...maar het zijn andere moddellen.
k heb ze vergeleken met http://lucky7pocketbikes.com/modules.ph ... page&pid=1 en ze zijn tog heel anders. Kijk maar naar de achterbrug en kettingbeschermer