ik heb mijn v-racer extreme opgevoert met zo,n carbonpijp ,butterfly
,rocketkey ,racemembraam en snel luchtfilter maar hij loopt nog steeds precies 49km
en geen meter harder!
hoe kan dit? ligt het aan carb afstelling?
opvoer probleem
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Re: opvoer probleem
[quote="nikkels"]ik heb mijn v-racer extreme opgevoert met zo,n carbonpijp ,butterfly
,rocketkey ,racemembraam en snel luchtfilter maar hij loopt nog steeds precies 49km
en geen meter harder!
hoe kan dit? ligt het aan carb afstelling?[/quote]
Dit kan, je zou toch iets van verschil moeten merken. Vooral een betere trekkracht. Maar denk niet dat je nu ineens 70km/uur gaat rijden hé, je hebt enkele kleine aanpassingen gedaan aan je v-racer, maar het "echte" opvoerwerk is toch nog een ander verhaal hoor.
en geen meter harder!
hoe kan dit? ligt het aan carb afstelling?[/quote]
Dit kan, je zou toch iets van verschil moeten merken. Vooral een betere trekkracht. Maar denk niet dat je nu ineens 70km/uur gaat rijden hé, je hebt enkele kleine aanpassingen gedaan aan je v-racer, maar het "echte" opvoerwerk is toch nog een ander verhaal hoor.
-
- forum gebruiker
- Contacteer:
Re: opvoer probleem
als je nou voor al dat geld wat je aan dit hebt uitgegeven een goede snelle cilinder had gekogt had dat meer zin gehadnikkels schreef:ik heb mijn v-racer extreme opgevoert met zo,n carbonpijp ,butterfly
en geen meter harder!
hoe kan dit? ligt het aan carb afstelling?

Ga eerst eens echt opvoeren, ipv al die 10 Euro dingetjes te doen. carbonnen pijpje, membraanklepje en luchtfilter zijn echt geen dingen waar die sneller van gaat hoor. Een ander membraanklepje kan alleen sneller open en dicht gaan. Het levert verder niks op, behalve wanneer die ook om meer vraagt, bijv bij een grotere cilinder. Voor een luchtfilter geldt hetzelfde.