dilemma = omhoog of naar beneden ?

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

dilemma = omhoog of naar beneden ?

Bericht door Gast »

ik heb ongeveer hetvolgende probleem: hij gaat dus schokken/stotteren op topspeed, maar ik krijg hem ook wel zeer moeilijk gestart,

als ik de uitleg dan goed begrepen dat ik via zoeken enzo heb geprobeerd, dan moet hij meer brandstof krijgen voor hem beter te doen starten (gasnaald hoger, koperen ringetje lager) en voor hem niet meer te doen stotteren dan moet hij wat minder krijgen (gasnaald lager, koperen ringetje hoger)

klopt dit een beetje?

iemand enig idee wat ik moet doen?

thanks
Gast

Bericht door Gast »

ik heb hem juist ff helemaal open gegooid en ben tot de ontdekking gekomen dat een steun van de motor (waar hij aan het chassis hangt was afgebroken !, daarom waarschijnlijk het trillen bij hoge snelheid..., starten lijkt me ook opgelost, bougiedop zat niet goed... weet nu nog niet of hij ook gemakkelijk start als hij warm is, wat zou het dan kunnen zijn als hij goed start als hij koud staat maar niet als hij warm is??

thanks
Gast

Bericht door Gast »

[quote="jonas_liekens"]ik heb hem juist ff helemaal open gegooid en ben tot de ontdekking gekomen dat een steun van de motor (waar hij aan het chassis hangt was afgebroken !, daarom waarschijnlijk het trillen bij hoge snelheid..., starten lijkt me ook opgelost, bougiedop zat niet goed... weet nu nog niet of hij ook gemakkelijk start als hij warm is, wat zou het dan kunnen zijn als hij goed start als hij koud staat maar niet als hij warm is??

thanks[/quote]

Jonas, nu tevreden van je bike? Ik ga er morgen 4 halen. Als hij warm staat moet je anders even proberen starten met "choke". 9/10 zal hij dan wel weer starten. Waar woon je ergens? Binnekort ga ik een terrein afhuren en een een race(je) houden voor het plezier.

Groeten,

Lorre
Gast

Bericht door Gast »

aan de ene kant ben ik tevreden, aan de andere kant heb ik hem al de helft van de tijd in de garage staan wegens stukken, wat stilaan vervelend begint te worden, nu is de steun van mijn motorblok aan mijn chassis weer afgebroken, ... het wordt precies erger en erger ...
pfff

ik hoop dat dit het laatste is...

het voordeel is dat hij er wel heel wat leuker uit ziet dan de rest van zijn zijn prijsgenoten,

als je een terrein ergens afhuurt laat dan maar iets weten, ik ken nog wat volk die graag racen, tot hiertoe zijn het altijd parkeerterreinen geworden ...wat zeker niet slecht is,

zie dat je vloer goede propere asfalt is want anders is het niet te doen

vanwaar ben je ergens?

greetzzz
Gast

Bericht door Gast »

Ben van Brussel. Zuid-rand.
Welke probs allemaal al gehad met je bike? Deze zijn toch beter dan de vorige? Zijn er dingen waar ik moet naar kijken als ik de doos opendoen bij pocketfun zelf? Want heb geen zin om paar dagen later reeds weer te gaan voor het een of het ander. :)
Gast

Bericht door Gast »

je kan niet direct naar iets zien, maar er is zowiezo 3 maand garantie op he ...
Gast

Bericht door Gast »

problemen : rollementje stuk, achterremkabel stuk, en nu stukje waar motor met chassis bevestigd is afgebroken, dat zal het zo wat zijn
Gast

Bericht door Gast »

rollement zo gekregen bij pocketfun? Ik hoop dat ze geen wateroverlast gehad hebben..
Gast

Bericht door Gast »

jep dat was garantie ...
Gast

Bericht door Gast »

jonas_liekens schreef:ik heb hem juist ff helemaal open gegooid en ben tot de ontdekking gekomen dat een steun van de motor (waar hij aan het chassis hangt was afgebroken !, daarom waarschijnlijk het trillen bij hoge snelheid..., starten lijkt me ook opgelost, bougiedop zat niet goed... weet nu nog niet of hij ook gemakkelijk start als hij warm is, wat zou het dan kunnen zijn als hij goed start als hij koud staat maar niet als hij warm is??

thanks
Als de bike goed warm is en hij start niet, moet ik altijd een beetje gas geven bij het starten....wel oppassen dat de bike er dan niet vandoor gaat. De mijne (een originele Aikido) doet dat namelijk wel :D :D
Gast

Bericht door Gast »

vind je het gek dat die rijd als je gas geeft :?
Zet hem gewoon op eht bokje, kan er niks gebeuren (als je er 1 hebt)
Gesloten