Welke chinees is dit juist?En hebben deze een degelijke levensduur mits het nodige onderhoud en regelmatig alles vastdraaien?(en zonder misbruik )
Ik heb toch een heel goeie kennis van 2-takt, wat waarschijnlijk wel handig is bij deze chineesjes...?
Waarschijnlijk is dit model van zelfde makelij?
Wat is het verschil met dit model?Behalve de prijs dan ook8) .
BEDANKT
ps sorry dat mijn eerste post direct een vagevuur van vragen is
Gebruik eens de zoekfunctie van het forum. Menig vragen zijn reeds beantwoord geweest door andere leden en deze zijn snel te vinden hoor als je effe zoekt.
ps: sorry voor zo een antwoord op je eerste vraag :D
Ze zien er voor mij niet zo verschillend uit behalve dat de een een ander dempertje heeft en wat blauw geeloxeerd alu.
En persoonlijk vind ik de onderste bike er wat beter uit zien
Maar wat wil je met de bike gaan doen??
Gewoon voor het pleziertje?
yup
Heb het vroeger een paar keer gedaan in de karting waar je er kon huren maar ik had enkel weet van de dure polini's en nu is mijn oog gevallen op de goedkopere plezier bikes.
[quote="guy5927"]Robby, ik zou NIET via die abb-dingens gaan ....dat is zo'n grabbelbak-koopjes-site die waarschijnlijk niet voor na-service kan zorgen ...
Ben gistere er ook 4 stuks gaan halen. Maar zijn nu weer volledig uitverkocht. Er waren er genoeg, maar is echt een mierennest hoor. :-)
Service heb ik echt geen klagen, reserve-onderdelen gewoon meegekregen. Echt goede service.
POcketfun aka atcbelgium krijgt per maand maar 1 of 2 grote ladingen binnen ... wachttijd draait meestal rond een maand ...Reserveren MOET je doen wil je erbij zijn ... als je heel zeker wilt zijn geef je een voorschot ...