Met motorraces,zie je er ook verschil in,sommigen liggen naast de motor en de andere zit zowat rechtop,en toch maakt het met bochtsneleid weinig verschil.
In de SBK was eerst ook iemand,volgens mij Ruben Xauss die ging met zn ellebogen,over de grond!!!!
Ja joost Maar als je anar Xaus kijkt wat schiet hij ermee op dat hij hem zo plat legt.En meestal legt ie hem ook te vaak veel te plat als je begrijpt wat ik bedoel
Dus opzich schiet je er niet veel mee op maar het is wel mooi om te zien natuurlijk.
stefano schreef:Tis je eigen stijl he,wat jij het fijnst vind.
Stefan
En als ik zo ga hangen, vind ik het fijn rijden
Vooral de snelle bochten.. daar kun je dan gewoon knalgas doorheen... zonder de motor (Gevaarlijk) plat te leggen... met zo`n snelheid in zo`n bocht wil je er niet af knallen
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
Bekijk het verschil maar eens tussen de rest van de minibikers,en vergelijk dan de foto's waar Roel Loos op staat vooral bij een kopgroep bij elkaar zal je zien dat bijna iedereen plat op z'n bike ligt terwijl Roel rechtop zit maar snelste is van de luchtkoelers en ook sommige waterkoelers en hij zit gewoon rechtop en zijn bochtsnelheid ligt vele malen hoger als die van de rest...
-------------------------------------------------------
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
-------------------------------------------------------