digitoeren teller vraag en poortmap !

Zelfbouw bikes gerelateerde vragen - Home made bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
red devil

digitoeren teller vraag en poortmap !

Bericht door red devil »

hoi

ik zit me nu zo te bedenken kan elketoeren teller op je minibike / puch en chinees ?

en moet je met een puch minibike sendai mini's makkelijk bij kunne houden want ik vindt toch dat die sendai mini's aardig snel op trekken vergeleken met een normaale puch ?

en heeft er iemand voor mij een getunede poortmap van 70 cc airsal 6p
Laatst gewijzigd door red devil op wo 06 jul 2005, 12:27, 2 keer totaal gewijzigd.
antonie
forum gebruiker
Minibike:: zelfbouw
Contacteer:

Re: kleine vraagjes

Bericht door antonie »

red devil schreef:hoi

ik zit me nu zo te bedenken kan elketoeren teller op je minibike / puch en chinees ?

en moet je met een puch minibike sendai mini's makkelijk bij kunne houden want ik vindt toch dat die sendai mini's aardig snel op trekken vergeleken met een normaale puch ?

kan iemand mij iets uit leggen ik zit te denken om een 70 cc airsal te kopen de orgineele zuiger die je er bij krijgt he die gebruik ik niet ik koop mij een overmaatse zuiger die er erg strak in past .. en deze erg rustig in laat lopen .. krijg ik hierdoor ook meer prestatie ?
met een puch sendais bij houden is geen enkel probleem,is een kwestie van een goede setup.
overmaat zuiger in een airsal zou ik zeker niet doen,het zijn geen dure cilinders maar gelijk de boel vast laten lopen is een beetje zonde van je geld
[url=http://www.zelfbouwbikes.nl/][img]http://www.zelfbouwbikes.nl/images/banners/banner_minibike.jpg[/img][/url]
red devil

Bericht door red devil »

ok .. bedankt en weet iemand ook of je een toerenteller op elke minibike kan zetten ook .. puch en sendai ?
derbi master

Bericht door derbi master »

japs iedere toerenteller past op een brommer, de meeste ook op 4takt staat der bij, je moet een kabeltje om je bougie kabel wikkelen en dat meet ie elke keer als der een stroom stoot door gaat.

en ik kan vanaaf wel een poortmapie maken van een getunde Airsal 70cc.
Plaats reactie