minibike lekt heel erg bij overloop (links bij de ketting)
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
minibike lekt heel erg bij overloop (links bij de ketting)
ik heb een vraag ik heb een minibike gekocht het ging allemaal goed gewoon goed inrijden enzo maar naderhand begon de carberateur flink te lekken bij de overloop (links bij de ketting) wat heel vervelend is ik moet voortaan als ik stop met rijden altijd de benzinekraan dichtdoen als ik dit niet doe gaat de overloop lekken en blijft dan gewoon door lekken totdat er geen benzine meer in m'n tank zit.
Hoe zou ik dit probleem kunnen verhelpen is hier een mogelijkheid voor om het lekken te stoppen ?
zijn er meer mensen met hetzelfde probleem die er raad mee weten ?
Groetjes Ducati Rood
Hoe zou ik dit probleem kunnen verhelpen is hier een mogelijkheid voor om het lekken te stoppen ?
zijn er meer mensen met hetzelfde probleem die er raad mee weten ?
Groetjes Ducati Rood
ik weet wel iemand die dat ook heb dus al die zo even kan antwoorden voor hem (lelyracing)
maar je kan denk ik gewoon een nieuwe cabrateur kopen kost maar 39 euro had ik ergens gezien
http://www.multibike.nl/index5.php?page ... arburateur
hierzo
maar je kan denk ik gewoon een nieuwe cabrateur kopen kost maar 39 euro had ik ergens gezien
http://www.multibike.nl/index5.php?page ... arburateur
hierzo
Lekkende overloop !
ooh dan is dit niet zo erg ik had garantie op productiefouten dus kan ik dit verhalen op de verkoper !
Bednaknt voor de hulp alvast.
Bednaknt voor de hulp alvast.
Oplossing mischien
ik las op het forum dat iemand even de luchtfilter en membraan eraf heeft gehaald en schoongeblazen en daarna alles heeft terug gezet en toen de carberateur niet meer lekte, kan het zo zijn als ik dat doe dat het opgelost kan zijn ?
dat had ik ook,,, maar egt heel erg,,, heet stroomde er echt uit, toen had ik mijn vlottertje wat bijgebogen , toen lekte hij niet meer, maar reed die heel slecht,, vlottertje weer iets terug buigen,,, bleef slecht rijden, maar niet lekken, paar dagen later, weer een sproberen te rijden... reed die weer perfect en hij lekte ook neit meer , hier heb je dus niet veel aan, maar bij mij had het in ieder geval wel te maken met het vlottertje, (best logisch), dus kijk er eens naar, of die wel goed werkt