uitlaat dempen

Technische vragen in het algemeen. -Technical questions in general

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Gast

uitlaat dempen

Bericht door Gast »

hoogst waarschijnlijk een domme vraag maar als ik de demper wol wil plaatsen, moet ik die dan gewoon achteraan in de uitlaat "proppen" of moet ik het zliverkluerig uiteinde van de uitlaat erafhalen en daar de wol insteken?? :oops:

Alvast bedankt voor de hulp.
Minibike-Racer

Bericht door Minibike-Racer »

Je moet als het goed is de buitenkant van je demper eraf halen en dan het demperwol om nog een andere buis heen wikkelen en daarna de buitenste buis er weer omheen doen (Correct me if i'm wrong).

Rob
Gast

Bericht door Gast »

dat zilverkleurige er af halen, (oude wol er uit halen) dan weer terug zetten wol er tussen proppen, dekseltje er op,, en klaar.
dus jah dat ding moet er af :P

edit: zo als minibike racer het zegt is het mischien wel gemakelijker ja, demper er af, wol om je uitlaat wikkelen demper er weer op.
Gast

Bericht door Gast »

Misterminibike schreef:dat zilverkleurige er af halen, (oude wol er uit halen) dan weer terug zetten wol er tussen proppen, dekseltje er op,, en klaar.
dus jah dat ding moet er af :P

edit: zo als minibike racer het zegt is het mischien wel gemakelijker ja, demper er af, wol om je uitlaat wikkelen demper er weer op.

Thnx guys voor de suppersnelle reactie!!!
derbi master

Bericht door derbi master »

idd je moet het om die buis met alemaal gaatjes wikkelen, aleen druk het neit TE hard aan, dan dempert hij zo goed als niet.... dus vrij losjes der omheen/in doen.

suc6
Minibike-Racer

Bericht door Minibike-Racer »

Enne trouwens Welkom op het forum :!: ;)
Suc6 met het demperwol ;)

Rob
rubenfransen

Bericht door rubenfransen »

toen ik me chinees kocht zat er niet eens dempwol in :?
pasini-ernie
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door pasini-ernie »

rubenfransen schreef:toen ik me chinees kocht zat er niet eens dempwol in :?
datum alweer :roll:
Pasini MPR 4takt.
Ducati Corse.
Afbeelding
Plaats reactie