ik wil graag een minibike kopen maar het mag niet van me vader

ik wil hem zelf betalen maar het mag niet

wie weet een manier om hem te overtuigen?

alvast bedankt
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Ik overtuig eerder de politie dan mijn pa.Bubba Sparxx schreef:als je je vader nie eens kan overtuigen laat staan de politie als ze je pakken (aangezien je heus wel een keertje over straat gaat rijden denk ik)
nou tegen de politie mag je best liegen hoorTnTnelis schreef:Ik overtuig eerder de politie dan mijn pa.Bubba Sparxx schreef:als je je vader nie eens kan overtuigen laat staan de politie als ze je pakken (aangezien je heus wel een keertje over straat gaat rijden denk ik)
Je pa(als je in een gewoon huisgezin woont) kent je beter, dan wie dan ook bijna. Dus heeft je met bijna alles door. Zo'n polisie man, zie je voor het eerst(als het goed is) en kent je dus totaal niet, dus kan je alles wijs maken(met een stalen gezicht), maar dat doen we niet want we liegen niet he mensen
.
Niels
deet ik ook toen ik gepakt werdde winter schreef:nou tegen de politie mag je best liegen hoorTnTnelis schreef:Ik overtuig eerder de politie dan mijn pa.Bubba Sparxx schreef:als je je vader nie eens kan overtuigen laat staan de politie als ze je pakken (aangezien je heus wel een keertje over straat gaat rijden denk ik)
Je pa(als je in een gewoon huisgezin woont) kent je beter, dan wie dan ook bijna. Dus heeft je met bijna alles door. Zo'n polisie man, zie je voor het eerst(als het goed is) en kent je dus totaal niet, dus kan je alles wijs maken(met een stalen gezicht), maar dat doen we niet want we liegen niet he mensen
.
Niels