brandstofslang ?
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
brandstofslang ?
ik heb de minibike vandaag binnengekregen en direct
al een probleempje
en ja er is dan wat mis ik denk dat et komt omdat dat glazen ding (ik weet neit wat et is ) gesmolten was door de hitte van de uitlaat
maarja ik snap nu neit wat en hoe ik dit moet wisselen
kunnen jullie me verder helpen
al een probleempje
en ja er is dan wat mis ik denk dat et komt omdat dat glazen ding (ik weet neit wat et is ) gesmolten was door de hitte van de uitlaat
maarja ik snap nu neit wat en hoe ik dit moet wisselen
kunnen jullie me verder helpen
ja ik heb er nog garantie op maar dan ben ik hem weer 2 maanden kwijt
en daar heb ik geen zin in
ze zeggen dat het niet zo duur is
en als ik zon filter koop en een nieuwe slang
wat gaat dat mij ongeveer kosten en kan ik dat ook zomaar bij een
tweewieler zaak alen of moet ik naar een speciale *geen sponsor*
Hoi,
Ik heb vandaag ook een brandstoffilter erop gezet met een nieuw stuk benzineslang. Brandstoffilter (mann wk21) bij de Heron gehaald, koste ongeveer 5.06 Euro. Doorzichtige benzineslang gehaald, bij een tweewieler winkel (1 Euro voor een meter). Dus het kost niet zo veel en je hebt het er zo opgezet.
Groetjes Randy
Ik heb vandaag ook een brandstoffilter erop gezet met een nieuw stuk benzineslang. Brandstoffilter (mann wk21) bij de Heron gehaald, koste ongeveer 5.06 Euro. Doorzichtige benzineslang gehaald, bij een tweewieler winkel (1 Euro voor een meter). Dus het kost niet zo veel en je hebt het er zo opgezet.
Groetjes Randy
Ik had ook een kapot brandstoffilter, ik reed en opeens knapte er een stuk af waardoor alle benzine uit de tank liep. Ik ben daarop meteen naar de winkel gegaan en daar kreeg ik een nieuw filtertje, die heb ik er tussen gezet, samen met een langer stuk slang en tot op de dag van vandaag rijdt hij weer perfect.kerimini schreef:ja ik heb er nog garantie op maar dan ben ik hem weer 2 maanden kwijt