ten eerste de zuiger en cilinder zaten er zo op geen problemen tegen gekomen.Alles was ERG netje's afgewerkt op deze ADA racing cilinder.
Maar toen kwam het carburateur verhaal het is te doen maar als je beginnend monteur bent zou ik mijn eigen er niet aan wagen!!
Maar goed het eenigst wat iets wat vervelend is aan deze carburateur is dat je plaatje's moet gaan buigen en het gas plaatje is wat werk om deze uit te lijnen naar de gasklephendel.Voor de rest is dit wel een erg fijne carburateur om mee af te stellen.
Rocketkey zat er zo in eerst zonder loctite maar dat ging niet echt lekker dan zit je met dat ding dat hij er steeds uit valt.(of ik deed het niet goed) Maar goed hij zit er duidelijk goed in zoals je op de foto's kan zien.
Racemebraam was ook geen probleem.
Toen kwam het ergste .....De fatty pipe is erg kwel maar het past niet geheel lekker op een aikido met een BBK ik heb 1 veerlipje moeten verlassen omdat deze tegen de cilinder aan kwam.
De uitlaat aansluiting vanaf de bocht naar de cilinder is iets krap en dan kan je de inbus niet goed vast draaien.Tevens komt de uitlaat niet geheel in het midden uit ik zal deze dan ook van de week ff moeten verwarmen en buigen.
Alles ff aangesloten en het blok op de motersteun vast gezet (zonderkoppeling etc) Proef gedraaid 3e trek ging hij aan en wat een geluid....Maar dit was van korte duur na 30 sec viel hij uit ik heb hem geprobeerd opnieuw te starten maar helaas begaf mijn aantrek unit het...Ik naar de winkel om deze te vervangen en zo juist weer laten draaien en wat brult dat zeg....maar en jha het kan...trek ik weer dat K@#T ding verrot.....dus een tip voor de mensen die met hoge druk gaan werken je startunit vind het niet leuk!!!
Ik ga zo ff een bitje halen en dan ga ik hem maar starten met de boormachine kijken of dat gaat.
Nou ik krijg hem dus ook niet gestart met de boormachine weet iemand trouwens hoe je die walbro het beste kan afstellen? en wel naaldje is nu welke ? rechts gasnaal? links hoofdsproeier?