hellpppp!!!! minibike stottert

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

hellpppp!!!! minibike stottert

Bericht door Gast »

ik heb een nieuwe mini gekocht maar sinds 2 dagen stottert hij ik rij volgas dan gaat hij en na 3meter valt hij weg en pakt hem weer op en valt weer uit enz hij blijft zo doorgaan en weet niet wat het is ik heb ontsteking nagekeken carb,bougie,benzine,koppeling en weet het nu echt niet meer het is een watergekoelde v racer help me please :cry:
steurtje
Moderator
Moderator
Contacteer:

Bericht door steurtje »

word hij niet te goed gesmeerd?
te veel olie in benz.?
Gast

Bericht door Gast »

Misschien de choke? :?
steurtje
Moderator
Moderator
Contacteer:

Bericht door steurtje »

neej dan kun je niet eens rijden zo dra hij warm is valt hij gelijk uit :wink:
Gast

Bericht door Gast »

die 3 meter dat ie rijdt, maakt ie dan wel goed toeren(echt schreeuwend) of blijft ie pruttelen?..zo ja dan trekt je benzine tank waarschijnlijk vacuum...

Zo niet moet je een's kijken of je bobine nog wel goed vast zit en of ie wel dicht genoeg op et vliegwiel staat...0.3mm oftewel 2vellen papier

Succes!
Gast

Bericht door Gast »

Van ik deed hij juist hetzelfde..ik had net een Dellorto 18mm gestoken en die reed ongeloofelijk, maar na een uurtje ofzo deed hij dat ook! Bij vol gas viel hij omlaag en stotteren, maar bij een beetje gas ging hij redelijk, maar trug gas en noppes!
Bij mij was het een stom iets, nl. een vuiltje in de sproeier..uitgeblazen en voila opgelost!! Maar als je daar als es gezien hebt, kan het normaal niet hé...

Dan zou ik ook eerder in de richting van Steurtje of A.R.T zoeken :roll:
Carlos Keutel
forum gebruiker

Re: hellpppp!!!! minibike stottert

Bericht door Carlos Keutel »

kramertjuh schreef:ik heb een nieuwe mini gekocht maar sinds 2 dagen stottert hij ik rij volgas dan gaat hij en na 3meter valt hij weg en pakt hem weer op en valt weer uit enz hij blijft zo doorgaan en weet niet wat het is ik heb ontsteking nagekeken carb,bougie,benzine,koppeling en weet het nu echt niet meer het is een watergekoelde v racer help me please :cry:
hehe gebeurde bij mij vandaag ook :D Hik hik, Wij waren aan't filmen hoe goed men opgefokte sendai wel niet liep, kom ik op de terugweg, benzine op. Begint royaal te stotteren en zo en ineens VLAM een dikke vlam uit de uitlaat en RATSj, zat de ketting ook nog los. Dus mensen, wat is het moraal van dit verhaal? ga nooit te ver naar achter zitten, dan brand je je kont :wink:
Jah zo is het.
Gast

Bericht door Gast »

kramertjuh schreef:ik heb een nieuwe mini gekocht maar sinds 2 dagen stottert hij ik rij volgas dan gaat hij en na 3meter valt hij weg en pakt hem weer op en valt weer uit enz hij blijft zo doorgaan en weet niet wat het is ik heb ontsteking nagekeken carb,bougie,benzine,koppeling en weet het nu echt niet meer het is een watergekoelde v racer help me please :cry:
Ik heb hetzelfde probleem met dezelfde bike. Alles al geprobeerd, vandaag dellorto carberateur bestelt. Kijken of dat het probleem verhelpt
Gast

Bericht door Gast »

Carlos Keutel schreef:Begint royaal te stotteren en zo en ineens VLAM een dikke vlam uit de uitlaat en RATSj, zat de ketting ook nog los. Dus mensen, wat is het moraal van dit verhaal? ga nooit te ver naar achter zitten, dan brand je je kont :wink:
hehe lol
Enige schade?of enkel geen haar meer op je kont :mrgreen:
Gesloten