ik had vraag over een tafel die vel mensen hiergebruiken om een zelfbouw te maken
ik zelf wil ook zon soort tafel maar hoe heet zon ding nou egt
en hoe maak je die ?
wat is bedoel is dit .
deze is van hank maar vind het een intresant ding..
ps : ook al je er en te koop hebt of weet waar je ze kunt kopen zeg het me dan even...
de tafel zelf qua maten maakt niet zo uit, als je mini der maar op past, ik heb nu ook een "bouw" tafel.
heb het onderstel van een oud buro gepakt (staal) en die vastgeankert op mijn vloer, daar stelbouten op gemaakt om de tafel waterpas te zetten, en daar een plaat staal van 400x1400x10mm opgelecht met een kokerprofiel der onder.
op deze plaat kan je mooi een minibike bouwen, en de rest van de maten moet je zelf bepallen, plaats blok plaats velgen enz enz
Nedian schreef:oke ...thnq
ik denk al te weten hoe ik het ga doen
maar 1 ding op welke hoogte kan ik het beste mijn blok hange....
zo hoog mogelijk, heb je ook geen last van de uitlaat als je over een klijne hobbel rijd
uitlaat komt boven langs:)
rond welke hoogte hange de meeste blokjes...?
oke dan heb ik niets gezecht maar weet het dan ook nie bij mij is het 16cm boven de grond, maar mijn uitlaat gaat het ook nog onderdoor, zonder expanisie stuk die heb k er gewoon tussen uitgelaten, en het loopt prima
PoXXiN schreef:
zo hoog mogelijk, heb je ook geen last van de uitlaat als je over een klijne hobbel rijd
oke dan heb ik niets gezecht maar weet het dan ook nie bij mij is het 16cm boven de grond, maar mijn uitlaat gaat het ook nog onderdoor, zonder expanisie stuk die heb k er gewoon tussen uitgelaten, en het loopt prima
Nedian schreef: