hahaha we hebben net weer lekker gereden helemaal geen 1 probleem gehad aleen (lelyracing) op het laaste tankloos
Maar het was toppie http://www.putfile.com/media.php?n=MOV03232
oja als die het niet doet heb ik een andere
was helemaal te gek ga er wel veel vaker naar toe nu
mooie plek dus wie er zin heeft om met ze mini te komen
morgen idd meer movies want we hebben een hele lading
uh dat is bij een voetbal vereniging heel groot ( svl )
we willen alleen nog met meerder bikers daar gaan rijden maar voorlopig is dat ons vaste plekje
Lelyracing schreef:uh dat is bij een voetbal vereniging heel groot ( svl )
we willen alleen nog met meerder bikers daar gaan rijden maar voorlopig is dat ons vaste plekje
yo ik weet een goeie plek 8er de jeugdgevangenis als die bike van bin-dida af iss en me brommert dan kunnen we ook gaan...
yo ik weet een goeie plek 8er de jeugdgevangenis als die bike van bin-dida af iss en me brommert dan kunnen we ook gaan...
Ga jij er maar rijden als je ooit een minibike heb wordt je lekker snel opgepakt
Ga jij er maar rijden als je ooit een minibike heb wordt je lekker snel opgepakt
ach ja... die justitie busjes trekken niet zo snel als jullie bikes