2 dezelfde minibikes alleen de 1 rijd harder

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

2 dezelfde minibikes alleen de 1 rijd harder

Bericht door Gast »

Ik heb een vraag een vriend van me en ik hebben allebij zelfde minibike een chinees de Camel. Maar de 1 trekt veel harder door dan de mijne weet iemand ook hoe dat zou kunnen????
daans
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door daans »

Welkom in de wereld van de chinese minibikes.

Door de snelle en slechte assemblage krijg je dit soort dingen. Je zou de bikes eens heel goed met elkaar moeten vergelijken, er zijn vast verschillen.

Daniel
Gast

Bericht door Gast »

klopt wat daans zegt dat ze je zo vaak. ga alles gewoon goed afstellen en miss zjin pakt de 1 te snel op in te lage toeren enz.
Gast

Bericht door Gast »

Hoeveel wegen jullie?
paul

Bericht door paul »

ja ik vind het ook maar raar ik ging ook een x met iemand rijden 2 dezelfde chinese minibike's en de ene ging harder dan de andere ook als ik op die andere ging rijden en andersom

mischien een kwestie van afstellen je zou moeten kijken of ze allebei de zelfde sproeiermaat hebben hoe de gasnaald staat etc

de afwerking van het carter en cilinder spelen ook natuurlijk een rol en dat is bij elke bike anders
Carlos Keutel
forum gebruiker

Bericht door Carlos Keutel »

Dat kan echt van alles zijn :D Hehe mischien staat de ketting van de ene te strak. Mischien is de krukas een HEEL klein beetje scheef. Mischien zitten de zuigerveren strakker. Mischien is het lager van slechte kwaliteit. Mischien staat de ontsteking iets verkeerd. Mischien is je bougy wat versleten. Mischien zit de luchtfilter vol rotzooi. En zo kan ik wel ff doorgaan. Oh jah niet te vergeten. Mischien loopt je rem wel aan :D hehe
Jah zo is het.
Gast

Bericht door Gast »

gewicht net als robbie zegt .....?
dat scheeld ook he
Gesloten