ik zou graag jullie mening willen over mijn nieuwe bike.
ik heb er gisteren een training mee gereden in emsburen en ik kan je zeggen hij is echt snel.
ik heb deze bike zon drie maanden geleden al besteld maar omdat blata deze als een show model zag zou die eerste niet worden uitgebracht in deze kleuren.
naar wat zeuren heeft de importeur alle moeite voor mij gedaan en heb ik toch mijn blata gekregen.
dus vandaar dat ik hem ff aan jullie wou showen.
zoals je weet rij ik nu ook modified met een elite 13 wrs.
deze is op het moment kapot heb een ongelukje gehad omdat de waterpomp kapot was is het water temp. zo hoog geworden dat het deksel van het resevaar is afgeknapt en ik brand wonden in mijn gezicht had dit is gelukkig weer goed genezen.
maar deze machiene had ik eigenlijk voor volgend jaar gekocht had hem net een dag voor het ongelukje gekregen ik ga er nu dit jaar mee in de modified rijden en maak mijn elite13 en verkoop die dan.
met deze rijd ik volgend jaar in de modified maar maby in de senioren dat ligt nog misschien dat het eu regelement volgend jaar word toegepast vandaar. deze bike heeft trouwens 12.6 pk standaard.
Zeer vet, vooral dat oranje randje op de velg. In San Andreas zat ook een motorcycle met een oranje/zwarte colour scheme, die had ook een oranje randjes op de velgen wat er zeer mooi uit zag.