Minibike valt uit. (Chinees)
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Minibike valt uit. (Chinees)
Hoi,
Ik heb een probleem, namelijk als je de minibike start en je geeft gas valt hij uit.
Nou hebben we al verschillende dingen geprobeerd. Maar het helpt niet. Is er iemand hier die dit probleem ook heeft gehad of mischien de oplossing weet.
Ik hoop van wel, want ik baal hier natuurlijk ontzettend van.
Alvast bedankt,
Groetjes Randy
Ik heb een probleem, namelijk als je de minibike start en je geeft gas valt hij uit.
Nou hebben we al verschillende dingen geprobeerd. Maar het helpt niet. Is er iemand hier die dit probleem ook heeft gehad of mischien de oplossing weet.
Ik hoop van wel, want ik baal hier natuurlijk ontzettend van.
Alvast bedankt,
Groetjes Randy
mischien krijgt die te weinig benzine ik zou je carburateur even schoonmaken en sproeier doorblazen of te veel of te weinig lucht controleer alles en of alles goed gemonteerd zit zet zonodig alles vast en ga dan afstellen
het is gewoon een kwestie van proberen stel dat je je luchfilter erafhaalt en hij rijd wel goed dan krijg die te weinig lucht maar omdat je met filter wilt rijden [neem aan van wel]krijgt die dus weer minder lucht dus dan moet je een kleinere sproeier
het is gewoon een kwestie van proberen stel dat je je luchfilter erafhaalt en hij rijd wel goed dan krijg die te weinig lucht maar omdat je met filter wilt rijden [neem aan van wel]krijgt die dus weer minder lucht dus dan moet je een kleinere sproeier
- Carlos Keutel
- forum gebruiker
Ok bedankt. Ik ga het nu even uit proberen, met het luchtfilter eraf. Maar het schoonmaken van de carbarateur, hebben we al gedaan. Dat heeft ook niet geholpen.
Het gekke is, dat hij ongeveer een week wel goed heeft gelopen. Maar toen heb ik het motorblokje eraf gehaald en de carbarateur. Om dit allemaal goed schoon te maken. Nadat ik alles weer in elkaar heb gezet, heeft de minibike weer hetzelfde probleem als dat hij in het begin had.
Het gekke is, dat hij ongeveer een week wel goed heeft gelopen. Maar toen heb ik het motorblokje eraf gehaald en de carbarateur. Om dit allemaal goed schoon te maken. Nadat ik alles weer in elkaar heb gezet, heeft de minibike weer hetzelfde probleem als dat hij in het begin had.
heb je hem nieuw gekocht??? zo ja zou ik geen andere sproeier erin doen als die altijd goed hebt gelopenRandy schreef:Ok bedankt. Ik ga het nu even uit proberen, met het luchtfilter eraf. Maar het schoonmaken van de carbarateur, hebben we al gedaan. Dat heeft ook niet geholpen.
en wanneer kreeg je problemen? toen je het motorblokje eronder vandaan hebt geschroeft en de carb los gehaald hebt want dan zit er toch iets niet goed als die het altijd goed heeft gedaan
Hoi,
Vandaag nog even met de minibike geprutst. Blokje en carb eraf gehaald. Ik heb het vlotterbakje schoongemaakt, tot mijn verbazing zat er wel wat troep in het vlotterbakje (zand en vliesjes ofzo). Dus dit allemaal schoongemaakt.
Nu heb ik het luchtfilter eraf gehaald en het loopt nou goed, maar nou moet ik de choke helemaal opendoen en iets gas geven, anders valt hij uit.
Iemand die weet wat dit kan zijn.
Alvast bedankt en ook bedankt voor de reacties.
Vandaag nog even met de minibike geprutst. Blokje en carb eraf gehaald. Ik heb het vlotterbakje schoongemaakt, tot mijn verbazing zat er wel wat troep in het vlotterbakje (zand en vliesjes ofzo). Dus dit allemaal schoongemaakt.
Nu heb ik het luchtfilter eraf gehaald en het loopt nou goed, maar nou moet ik de choke helemaal opendoen en iets gas geven, anders valt hij uit.
Iemand die weet wat dit kan zijn.
Alvast bedankt en ook bedankt voor de reacties.