Probleem!!
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Probleem!!
Ik heb dus sinds een paar dagen een NIEUWE minibike....
bij die zaak waar ik m gekocht had deed die het gewoon...
en nu wil ik m thuis starten......doet ie het niet
choke en benzine kraan gebruik ik ook....op allerlei manieren maar hij wil gewoon niet starten....hij heeft het 1x gedaan maar hij sloeg daarna gelijk weer af...:S
heb m ook helemaal na gekeken, krijgt benzine alles....
weet iemand het AUB?? (heb er namelijk nog geen mm op kunnen rijden)
EN JA IK HEB DE SEARCH GEBRUIKT MAAR KON NIET ECHT WAT VINDEN
bij die zaak waar ik m gekocht had deed die het gewoon...
en nu wil ik m thuis starten......doet ie het niet
choke en benzine kraan gebruik ik ook....op allerlei manieren maar hij wil gewoon niet starten....hij heeft het 1x gedaan maar hij sloeg daarna gelijk weer af...:S
heb m ook helemaal na gekeken, krijgt benzine alles....
weet iemand het AUB?? (heb er namelijk nog geen mm op kunnen rijden)
EN JA IK HEB DE SEARCH GEBRUIKT MAAR KON NIET ECHT WAT VINDEN
gebruik je je choke wel? en je moet niet teveel gas geven tijdens het starten hij kan hierdoor verzuipen en dan sta je je eigen helemaal de klere te trekken je kan ook een spuitje pakken en en je bougie eruit draaien zorg dat je zuiger op ze bdp staat en spuit wat in je cilinder draai de bougie terug en start hem nog eens laat hem een tijdje lopen als die uitvalt dan heeft die dus alleen gelopen op de benzine die je in de cilinder heb gespoten blijfft die wel lopen dan krijgt die gewoon benzine vanuit je tankje
benzine kraan staat wel open open? controleer dat
je kan ook nog proberen wat remmen reiniger in je carburateur te spuiten [niet te veel]
je kan ook nog proberen wat remmen reiniger in je carburateur te spuiten [niet te veel]
paul schreef:gebruik je je choke wel? en je moet niet teveel gas geven tijdens het starten hij kan hierdoor verzuipen en dan sta je je eigen helemaal de klere te trekken je kan ook een spuitje pakken en en je bougie eruit draaien zorg dat je zuiger op ze bdp staat en spuit wat in je cilinder draai de bougie terug en start hem nog eens laat hem een tijdje lopen als die uitvalt dan heeft die dus alleen gelopen op de benzine die je in de cilinder heb gespoten blijfft die wel lopen dan krijgt die gewoon benzine vanuit je tankje
jaah benzine kraan staat open...
ik heb nu zelf geprobeert om m met de boor te starten maar daar wilt ie ook maar niet mee starten
heb ook al geprobeert de bougie los te draaien benzine daar enz...maar hij wil het maar niet doen :S
ik snap er echt niks meer van het ding is nieuw :s
ik heb er opzich nog niet zoveel verstand van maar de bougie geeft wel kleine vonkjes...
paul schreef:ik zou terug gaan naar die zaak je koopt daar wat nieuws dus je hebt gewoon garantie zo niet moet je gaan *uweh*ere daar bij die zaak dan maken ze hem egt wel
ja maar wat ik niet snap he? is dat toen ik m kocht die het gewoon deed, en nu ik m thuis heb dat die niet wil starten? dat klopt toch ook niet?
nja ik denk dat ik maandag maar terug ga naar die zaak dan...kijken hoe of wat....
Miss iemand nog tips ofzo? wat ik alsnog kan proberen???
als je een nieuwe minibike koopt moet je er eigenlijk nooit zelf aan klooien je koopt hem tenslotte nieuw dus je hebt gewoon garantie je moet het zo zien het is niet jou probleem dat jou minibike niet loopt het is HUN probleem want die zaak had jou wat goeds moeten verkopen nu kan die zaak er mischien ook niks aan doen want het blijven goedekope minibike's en daar kunnen nog wel eens wat fouten inzittenWesly..! schreef:paul schreef:ik zou terug gaan naar die zaak je koopt daar wat nieuws dus je hebt gewoon garantie zo niet moet je gaan *uweh*ere daar bij die zaak dan maken ze hem egt wel
ja maar wat ik niet snap he? is dat toen ik m kocht die het gewoon deed, en nu ik m thuis heb dat die niet wil starten? dat klopt toch ook niet?
nja ik denk dat ik maandag maar terug ga naar die zaak dan...kijken hoe of wat....
Miss iemand nog tips ofzo? wat ik alsnog kan proberen???
mijn advies=zolang je garantie hebt moet je hier van profiteren
tip:vraag even of ze willen uitleggen hoe alles werkt mischien doe je toch wat verkeerd