daans schreef:Dan is het gewoon de luiheid van de inkoper geweest. Die is natuurlijk gewoon ergens een plaatje gaan zoeken.
Een blata voor nog geen 160 euro, lijkt mij hoogst onwaarschijnlijk.
de bike daaro worden aangeboden tegen de inkoop prijs + beetje winst (vergeleken met andere aanbieders) + de kosten van de site de verkopers zijn er niet op uit om mensen zo veel mogelijk geld af te troggelen maar ze verkopen deze bike uit oa hun intresse in deze bikes maar wel zodat ze er nog redelijk van kunnen leven..
ik weet het nie precies maar k heb gehoord dat een grote partij (normale) chinese bikes (1000 bikes) + schipping 43.000 euro koste dus dat zal wel ong. uitkomen op 38 euro per bike...
dus dan zal zo'n minimotard van blata vanuit de fabriek denk ik rond de 100 a la 120 euro kosten... en ik denk dat ze de prijs van hun bepalen na gelange de uiterlijk van deze bikes..
Dan is het gewoon de luiheid van de inkoper geweest. Die is natuurlijk gewoon ergens een plaatje gaan zoeken.
dit denk ik niet, want als je de uiterlijke overeen komsten ziet

en ik denk ook niet dat een dergelijke chineese fabriek de naam blata mag voeren/gebruiken evenals de naam honda erop...