Fatpipe of tecnigas?

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
AngelEyes

Fatpipe of tecnigas?

Bericht door AngelEyes »

Mense,

ik wil een andere uitlaat, nou zit ik te twijfelen tussen de fatpipe van v-racer en de tecnigas van hzbromshop. Iemand ervaring met een van de twee of beide. Zou het graag willen weten, en uit welke zal je meer vermogen halen?

Alvast bedankt

groet AE
schroefje

Re: Fatpipe of tecnigas?

Bericht door schroefje »

AngelEyes schreef:Mense,

ik wil een andere uitlaat, nou zit ik te twijfelen tussen de fatpipe van v-racer en de tecnigas van hzbromshop. Iemand ervaring met een van de twee of beide. Zou het graag willen weten, en uit welke zal je meer vermogen halen?

Alvast bedankt

groet AE
Die fatty pipe benut je pas echt goed als je met een andere cilinder gaat rijden met die tecnigas heb ik geen ervaring
Gast

Bericht door Gast »

dus kun je dan beter technigas kopen?
de winter
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door de winter »

denk dat je beter die technigas kunt kopen ziet er beter uit en ook nog dat prijsverschil :wink:
schroefje

Bericht door schroefje »

de winter schreef:denk dat je beter die technigas kunt kopen ziet er beter uit en ook nog dat prijsverschil :wink:
Ik heb zelf die fatty-pipe maar dat is echt wel een nette pijp kost wel wat en je moet er gewoon een snelle cilinder voor hebben maar janken doet hij wel met een BBK
Gesloten