Nu heb ik 2 kettingen voor dit ding. 1 met 74 schakels en deze is veel te lang en 1 met 69 schakels maar als ik die er op zet kan ik er viool op spelen. Wie heeft dezelfde fiets en kan de schakels even tellen?
Nu heb ik 2 kettingen voor dit ding. 1 met 74 schakels en deze is veel te lang en 1 met 69 schakels maar als ik die er op zet kan ik er viool op spelen. Wie heeft dezelfde fiets en kan de schakels even tellen?
Bedankt!
Hehe, da's hetzelfde als een moslim vragen om de christenketting te tellen Nee grpje, waarom moet je dat weten? wil je een extra ketting gaan bestellen of zo?
De ketting was geknapt en ht tandwiel was ook stuk (en wat blauwe plekken v/d val). Heb dus een nieuw tandwiel (68 tandjes) gekocht en een nieuwe ketting van het bedrijfje in Duitsland. Eerste ketting was dus veel te lang. als ik die er op zet dan valt de as er achter uit wil je de ketting een beetje op spanning hebben. Andere gevraagd maar de is dus weer veel te strak. Ik krijg hem er om maar dan zit de as helemaal naar voren en kan ik muziek op de ketting spelen. Mijn vraag is dus of de laatste ketting met 69 tandjes wel de goede is. Als er nou dus iemand zo'n ding heeft dan zou die misschine het aantal schakels kunnen tellen en hier melden zodat ik weet of het wel of niet de goede is....?