Ik kan aan een alpina kettingzaagblok komen en wil proberen dit onder een sendai te bouwen. Maar weet iemand hier meer vanaf? Is dit de moeite waard en is het ook echt beter (sneller)?
Alpina kettingzaagblok onder sendai
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- Carlos Keutel
- forum gebruiker
Alpina kettingzaagblok onder sendai
Jah zo is het.
- Carlos Keutel
- forum gebruiker
- Carlos Keutel
- forum gebruiker
maarja het ligt eraan hoe deze pk's worden benut...Carlos Keutel schreef:Nou ik heb gezien dat er alpina blokjes van 6.4 pk zijn. Ik weet alleen niet hoe veel deze heeft.Lelyracing schreef:lijkt mij niet dat hij sneller gaat
die motortje gebruiken om een boom omver te zagen.... is tog effetjes iets anders dan dat je er iemand van 75 kg erop zeg om iets (continu) te laten voortbewegen...
- Carlos Keutel
- forum gebruiker
75 kilo! Wat denk jy wel niet! En als deze bedoelt is voor bomen. Zal deze onderin wel veel pk's hebben. Wat zeer flex uitkomtBubba Sparxx schreef:maarja het ligt eraan hoe deze pk's worden benut...Carlos Keutel schreef:Nou ik heb gezien dat er alpina blokjes van 6.4 pk zijn. Ik weet alleen niet hoe veel deze heeft.Lelyracing schreef:lijkt mij niet dat hij sneller gaat
die motortje gebruiken om een boom omver te zagen.... is tog effetjes iets anders dan dat je er iemand van 75 kg erop zeg om iets (continu) te laten voortbewegen...
Jah zo is het.