Zonnebloemolie in minibike ?

Technische vragen in het algemeen. -Technical questions in general

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

Zonnebloemolie in minibike ?

Bericht door Gast »

Ik was net even het nieuws aan het kijken. En toen zag ik dat het mogelijk was om je auto op zonnebloemolie te laten lopen. Is de ook mogelijk voor minibikes :roll:

Tim
Twan
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Twan »

Je hebt toch geen diesel of wel. Goed luisteren van te voren :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
[url=http://www.dtpracing.nl][img]http://www.dtpracing.nl/imagesnieuws/advatarbike.jpg[/img][/url]
Gast

Bericht door Gast »

Ohw :) Ik heb het voorstukje niet gekeken : :roll:

Tim
bekfire
forum gebruiker

Bericht door bekfire »

hahahaha :lol:
kit replica!
Gast

Bericht door Gast »

Probeer jij eerst even.
Gast

Bericht door Gast »

dan gaat het toch alleen maar roken :? of was dat met iets anders :?:
Gast

Bericht door Gast »

Ik zou het niet weten, Ik ga het tenminste niet uitproberen als het toch geen zin heeft :P

Tim
Gast

Bericht door Gast »

ik ook niet is zonde als die kapot gaat :wink:
Gast

Bericht door Gast »

Ja daarom ook :)
the miniman 3

Bericht door the miniman 3 »

mijn andere hobby is voertuigen uit de 2de wereld oorlog. Die motortjes lopen er prima op. De meeste motoren voor 1960 doen het wel goed op zonnebloem olie. En ik zou het nie in je mini proberen want hij heeft dan geen smering 8)
Carlos Keutel
forum gebruiker

Bericht door Carlos Keutel »

the miniman 3 schreef:mijn andere hobby is voertuigen uit de 2de wereld oorlog. Die motortjes lopen er prima op. De meeste motoren voor 1960 doen het wel goed op zonnebloem olie. En ik zou het nie in je mini proberen want hij heeft dan geen smering 8)
Whahaha zonnebloemolie, echt prachtig :D Straks komen ze nog met "pis nu in je tank en rijd 5 km!"
Jah zo is het.
Gast

Bericht door Gast »

der zijn al proeven met lijnzaadolie (legaal) als alternatieve brandstof voor diesel.
Je brommer loopt er perfect op trouwens als je een bietje hoge compressei hebt maar 1 probleempje hij start er niet op dus eerst starten met benzine in je tank en dan diesel erbij maar dan moet je hem nie afzetten dus bietje zinloos maarja.

greets
üntiej#21
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door üntiej#21 »

jeroen17 schreef:der zijn al proeven met lijnzaadolie (legaal) als alternatieve brandstof voor diesel.
Je brommer loopt er perfect op trouwens als je een bietje hoge compressei hebt maar 1 probleempje hij start er niet op dus eerst starten met benzine in je tank en dan diesel erbij maar dan moet je hem nie afzetten dus bietje zinloos maarja.

greets
Klopt

heb voor de gein m`n tank eens gevuld met diesel ( oud Puchje :lol: )..

Ding rookte als de ziekte..starte als een oude oma !..maaarrr hij liep :wink:
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
Carlos Keutel
forum gebruiker

Bericht door Carlos Keutel »

Untiej Mini Racing schreef:
jeroen17 schreef:der zijn al proeven met lijnzaadolie (legaal) als alternatieve brandstof voor diesel.

greets
Klopt

heb voor de gein m`n tank eens gevuld met diesel ( oud Puchje :lol: )..

Ding rookte als de ziekte..starte als een oude oma !..maaarrr hij liep :wink:
Nee hoor :D Je maakt 2 tankjes, 1 voor benzine en 1 voor diesel, je laat ze bij een kruising bij elkaar komen (kraantjes ervoor) zet je eerst het benzine kraantje open. Startie, zet je dan de diesel open en voila! (had je er btw mengsmering in zitten?)
Jah zo is het.
Gast

Bericht door Gast »

en denk je ook als je zonnebloem olie tankt dat het goedkooper is :?:
Plaats reactie