mini gaat zelf harder rijden !
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
mini gaat zelf harder rijden !
hey ,
ik heb een probleempje ,
men mini start normaal en draait goed
en dan begint hij ineens vanzelf zonder dat ik gas geef hoger in toeren op te gaan en begint hij van zelf te rijden en begint harder en harder te gaan ???
help me aub ??????????
ik heb een probleempje ,
men mini start normaal en draait goed
en dan begint hij ineens vanzelf zonder dat ik gas geef hoger in toeren op te gaan en begint hij van zelf te rijden en begint harder en harder te gaan ???
help me aub ??????????
ik heb hem zo gekocht en aan dit vijsje zou het bijna niet kunnen liggen ben nergens aan geweest :sdaans schreef:Check je stagionair schroef, deze staat waarschijnlijk te veel ingedraaid.
(schroefje bij je carburateur, vaak met een veertje er aan)
Daniel
heb nog prbl !!! blijft ineens maar lekken ! weet niet wat is ben vandaag door men pa opgebelt dat hij in het tuinhuis staat te lekken
- Carlos Keutel
- forum gebruiker
ga met je chinees terug naar je dealer en leg hem het probleem voor, mischien is hij zo vriendelijk om te helpen? Anders, de stationair schroef is er ingebracht door een koreaan of zoiets, die houden ervan om simpele westerlingen te klooten dus kontroleer die schroef toch maar ffkoentje000 schreef:ik heb hem zo gekocht en aan dit vijsje zou het bijna niet kunnen liggen ben nergens aan geweest :sdaans schreef:Check je stagionair schroef, deze staat waarschijnlijk te veel ingedraaid.
(schroefje bij je carburateur, vaak met een veertje er aan)
Daniel
heb nog prbl !!! blijft ineens maar lekken ! weet niet wat is ben vandaag door men pa opgebelt dat hij in het tuinhuis staat te lekken
Jah zo is het.
- Carlos Keutel
- forum gebruiker
had ik ook maar de mijne reed gewoon door als ik remde en liet de rem los vertrok hij terug en ik hoorde iets !CENCUUR! hard tingele ik denk wat kan dat nou zijn ik denk mja zal wel blijve gasse en in 1 keer sla blok vast ik was al flink geschrokken en was al bijna me cilinder eraf aan het hale maar nou ware er 2 van de 3 veren in de koppeling gebroken en die zat tussen het vliegwiel en de koppelingsklauw en als hij dan gewoon rechtdoor reed was omdat er 1 of 2 klauwen op het vliegwiel bleven oppakken dat had ik voor probleem