braderie colijnsplaat
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
- forum gebruiker
braderie colijnsplaat
beste bikers zaterdag 13 aug is het weer braderie in colijnsplaat, het is de bedoeling dat we het minibiken promoten.
het word weer net als vorige jaar ,we krijgen weer een kraam en kunnen er ook wat rond rijden ( geen wedstrijd)
de braderie begint om 10.00 uur we kunnen het beste om 9.00 uur aanwezig zijn,zodat we even de tijd hebben om alles optestellen
als er mensen zijn die nog iedeen hebben en mee willen mail dan even
m.v.g jan willem
het word weer net als vorige jaar ,we krijgen weer een kraam en kunnen er ook wat rond rijden ( geen wedstrijd)
de braderie begint om 10.00 uur we kunnen het beste om 9.00 uur aanwezig zijn,zodat we even de tijd hebben om alles optestellen
m.v.g jan willem
Re: braderie colijnsplaat
wat houd het rond rijden in is er een baan uitgezetjan willem schreef:beste bikers zaterdag 13 aug is het weer braderie in colijnsplaat, het is de bedoeling dat we het minibiken promoten.
m.v.g jan willem
-
- forum gebruiker
collijnsplaat
het is echt een braderie , je kunt rijden ( 100 meter heen en weer )dus stel je er niet te veel van voor
M.vG jan willem
M.vG jan willem
Leuk idee: Maak reclame voor het forum ....
Ook een leuk idee, maar moet je even kijken of je daar tijd/zin in hebt. Zet een minibike op de grond neer en laat kleine kinderen op zitten. Maak er een mooie foto van en zet ze op internet. Geef je die mensen een link waar ze het kunnen downloaden.
Kost je wel moeite, maar wordt zeker gewaardeerd. Eventueel kan ik wel ruimte vrij maken om de fotos te hosten (mits het er niet te veel zijn).
Dat je ze de link geeft: www.minibike.nl/colijnsplaat
Khoor het wel
Groeten,
Daniel
Ook een leuk idee, maar moet je even kijken of je daar tijd/zin in hebt. Zet een minibike op de grond neer en laat kleine kinderen op zitten. Maak er een mooie foto van en zet ze op internet. Geef je die mensen een link waar ze het kunnen downloaden.
Kost je wel moeite, maar wordt zeker gewaardeerd. Eventueel kan ik wel ruimte vrij maken om de fotos te hosten (mits het er niet te veel zijn).
Dat je ze de link geeft: www.minibike.nl/colijnsplaat
Khoor het wel
Groeten,
Daniel
- killerbeast
- forum gebruiker
In de PZC???, een tijd zou tof zijn kan ik er rekening mee houden...............of is het niet toegestaan om zonder achterrem te rijden, gebruik die toch nooitkillerbeast schreef:ik kom denk ook wel even kijken met me bike.
maar wat ik me het meeste afvraag is dat er in de krant stond dat er een minibike demo word gereden.
weet iemand hoelaat dat is?
groeten