sproeier!!!!!

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

sproeier!!!!!

Bericht door Gast »

hallo allemaal,

kben nieuw hier, maar ik hep een vraag ik hep een sandai khep er een vervroegings spie ingedaan en van t vliegwiel wat koelvinnen afgehaald er zitten er nog 6 op!! maar me bike vraagt om meer brandstof want hij houd erg in met optrekken. de gas naald hep ik al maximaal versteld het is toen beter geworden maar nog niet helemaal duzz ik vermoed een grotere sproeier te plaatsen!!!

iemand een idee wat voor sproeiers er in een orginele cabarateur moeten of kunnen?? er is mij verteld dat orginele delorto sproeiers erin passen!!!

Vrijdag krijg ik me nieuwe cilinder binnen en uitlaat ,strakkere koppelings veertjes en een powerfilter hij rijd nu rond de 50km/h iemand een idee hoe hard hij dan gaat lopen ??? ik krijg een Sportcilinder binnen besteld op WWW.MINIBIKEBROTHERS.NL


Maar ik hoor t wel wat voor sproeiers er in moeten of waar ik ze vandaan kan hale!!!

Owjah P.S. iemand een idee wat de maat is van de standart Sproeier???

Alvasst bedankt

Greeeeetzzz Spikey
Gast

Bericht door Gast »

heeft niemand nouw een antwoord op me vraag????
Gast

Bericht door Gast »

Ja originele dellorto sproeiers kunnen er in, en je zal wel harder optrekken maar als je je tandwielen zo laat zal je top niet echt hoger worden.
Gast

Bericht door Gast »

weetje ook welke maat er standart inzit???? of welke ik moet halu???
Gast

Bericht door Gast »

niemand verder die een optie weet???? :shock:
Gast

Bericht door Gast »

Std. sproeiermaat is 68 je moet gewoon een paar maten groter nemen en dan testen welke het beste werkt. Je moet eerst naar je bougiekleur kijken of je veel groter moet of maar een paar maatjes.
Gesloten