ik weet niet cker of een chinees genoeg kracht heeft om hem op het achterwiel te krijgen... maar je moet veel gas geven en een beetje trekken aan het stuur.. EN natuurlijk heel veel oefenen
lolzz wheelies op een bamibike wil makkelijk ! gewoon goed oefenen hoor en power zat teminste mijn lucky wel gewoon goed evenwicht houde oefen op je fiets ofzo
;;___Lange P3P schreef:lolzz wheelies op een bamibike wil makkelijk ! gewoon goed oefenen hoor en power zat teminste mijn lucky wel gewoon goed evenwicht houde oefen op je fiets ofzo
hehe ik denk toch dat een fiets heel wat makkelijker is
ik maak wheelies met m'n omafiets (als het mee zit) makkelijk tussen de 5 en 10 meter (en dan vliegt me ketting er af )
Zou het ook lukken om achterstevoren om je minibike te rijden?? Lukt mij tenminste wel met me fiets..
ik denk dat ik nog wat te oefenen heb als k me mini heb
altijd ervoor zorgen dat je 1 vinger op het achterremhendel hebt
zodat asl je bijna achterover gaat hem snel kunt indrukken dan gaa je meteen weer naar voren
remcomvpp schreef:altijd ervoor zorgen dat je 1 vinger op het achterremhendel hebt
zodat asl je bijna achterover gaat hem snel kunt indrukken dan gaa je meteen weer naar voren
mvg remco(wheeliemaster)
nadeel daar van is da je hard neerklapt en daar knapt hij nie van op vlgns mij
remcomvpp schreef:altijd ervoor zorgen dat je 1 vinger op het achterremhendel hebt
mvg remco(wheeliemaster)
nadeel daar van is da je hard neerklapt en daar knapt hij nie van op vlgns mij
of je vliegt achter over en je hebt je, je, je... uhmm.. ik weet niet hoe je et noemt.. maar de achter kant in het ergste geval afgebroken