probleem

Zelfbouw bikes gerelateerde vragen - Home made bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
stonnyt

probleem

Bericht door stonnyt »

hallo,

ik weet wel dat dit hier niet thuis hoord maar ik vraag het toch maar. naast mijn eigenbouw heb ik ook nog een yamaha dt50 oude type. alleen is daar aan de kabelboom gekinpt nu kan ik mijn cockpit en contactslot niet aansluiten. dat vint ik dus niet echt prettig. en een juist electries schema kon ik ook al niet vinden. maar weet meschien 1 van jullie een simpele en goedkope manier om mijn cockpit en contactslot toch werkend aangestoleten te krijgen?

blokeer dit graag niet want echt negens kan ik iets vinde waar mee ik dit probleem kan verhelpen.

de oplossing mag ook op een site staan maar de wel graag in het nederlands.

alvast bedankt tonny
Rietkerk-Tuning

Bericht door Rietkerk-Tuning »

heb je mis fototje???
Carlos Keutel
forum gebruiker

Re: probleem

Bericht door Carlos Keutel »

stonnyt schreef:hallo,

ik weet wel dat dit hier niet thuis hoord maar ik vraag het toch maar. naast mijn eigenbouw heb ik ook nog een yamaha dt50 oude type. alleen is daar aan de kabelboom gekinpt nu kan ik mijn cockpit en contactslot niet aansluiten. dat vint ik dus niet echt prettig. en een juist electries schema kon ik ook al niet vinden. maar weet meschien 1 van jullie een simpele en goedkope manier om mijn cockpit en contactslot toch werkend aangestoleten te krijgen?

blokeer dit graag niet want echt negens kan ik iets vinde waar mee ik dit probleem kan verhelpen.

de oplossing mag ook op een site staan maar de wel graag in het nederlands.

alvast bedankt tonny
Ga naar een winkel die jouw type 2wieler verkoopt en vraag hem om de werkplaatshandleiding ;)
Jah zo is het.
TnTnelis
forum gebruiker

Bericht door TnTnelis »

Ik heb verschillende Yamaha DT's gehad, en ik kan je wel helpen, voeg me maar toe op msn.

Niels
stevie-tai chi

Bericht door stevie-tai chi »

is dat een dakar tankkap van een honda mt ?
stonnyt

Bericht door stonnyt »

probleem heb ik al op gelost maat deze dakerkap is van dt deze kun je wel aan passen voor mt
Plaats reactie