trekstarter Sendai
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
trekstarter Sendai
ik hep een Sendai minibike,
zo een als op deze link!!!!
( http://minibikebrothers.nl/producten_minibike_0006.php )
khep t een en ander er aangedaan. khep andere koppeling een rocketkey en snelle cilinder met hoge druk kop powerfilter en ander caberateurtje. maar nu hep ik t probleem dat me terkstarter er over heen slaat hij kan de compressie niet aan...
iemand een idee waar ik een ijzere of aluminium of in iedergeval een sterkere trekstarter vandaan kan hale????
Greeets spikey
khep t een en ander er aangedaan. khep andere koppeling een rocketkey en snelle cilinder met hoge druk kop powerfilter en ander caberateurtje. maar nu hep ik t probleem dat me terkstarter er over heen slaat hij kan de compressie niet aan...
iemand een idee waar ik een ijzere of aluminium of in iedergeval een sterkere trekstarter vandaan kan hale????
Greeets spikey
- Carlos Keutel
- forum gebruiker
Re: trekstarter Sendai
hahaha da's een mooie, hij kan de compressie niet aan Nee hij is gewoon te lomp gebruikt. Er zijn van die nieuwe pallen voor te krijgen. Als je geen pal in je vliegwiel hebt heb je een probleem. Dan moet je een nieuw kapje kopen waar de trekstarter aan vast zitSpikey schreef:ik hep een Sendai minibike,
Greeets spikey
Jah zo is het.
- Carlos Keutel
- forum gebruiker
-
- forum gebruiker
- Contacteer:
kan wel zo zijn maar is gewoon zo hoe meer conpressie hoe sneller hij breekt(duh)Carlos Keutel schreef:je hebt er te lomp aan getrokken mischien? Daardoor verslijt hij en grijpt niet meer goed aanSpikey schreef:wat bedoel juh met te lomp gebruikt??
khep em alleen wat opgevoerd.. hij loopt als een kogel.. kzoek gewoon alleen een stevigere trekstarter
- Carlos Keutel
- forum gebruiker
daar moet ik je gelijk in geven. Maar als je er goed me omgaat moet het met een hogedrukkop en zo toch zeker een jaartje megaan. Of er moet een fabrikage fout in zitten.de winter schreef:kan wel zo zijn maar is gewoon zo hoe meer conpressie hoe sneller hij breekt(duh)Carlos Keutel schreef:je hebt er te lomp aan getrokken mischien? Daardoor verslijt hij en grijpt niet meer goed aanSpikey schreef:wat bedoel juh met te lomp gebruikt??
khep em alleen wat opgevoerd.. hij loopt als een kogel.. kzoek gewoon alleen een stevigere trekstarter
Jah zo is het.