valt stil ...echt raar
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
valt stil ...echt raar
mijn pocketbike valt stil na een tijdje als ik hem bv 2 minuutjes laat draaien (juist bij het starten de choke gebruikt...)
als ik gas geef valt hij ook na een 5-10seconden stil, echt raar, heb het benzinefiltertje al proper gemaakt, zat wat vuil in maar dat hielp niets, ... heb het bakje onderaan de carburator er eens afgehaald maar dat is zeer proper...
heeft iemand nog ideeen?
ik heb de zoekfunctie al geprobeerd maar kheb niet echt een oplossing gevonden
ik ga morgen de carburator er ff helemaal afhalen en propermaken maar
ik denk niet dat het dat is...
als ik gas geef valt hij ook na een 5-10seconden stil, echt raar, heb het benzinefiltertje al proper gemaakt, zat wat vuil in maar dat hielp niets, ... heb het bakje onderaan de carburator er eens afgehaald maar dat is zeer proper...
heeft iemand nog ideeen?
ik heb de zoekfunctie al geprobeerd maar kheb niet echt een oplossing gevonden
ik ga morgen de carburator er ff helemaal afhalen en propermaken maar
ik denk niet dat het dat is...
echt raar
na 1 dag rijden weer een ander stilvalprobleem... nu kan ik 3 minuutjes rijden en dan valt hij stil, ik kan zonder problemen direct terug starten, maar dan valt hij weer na 3 minuutjes stil, ...
iemand ideeen?
moet ik mijn gasnaald veranderen, krijgt hij te weinig?
het is ook wel als ik op topsnelheid rijdt dat hij begint te schokken, zo elke keer terugvallen van topsnelheid, echt raar
iemand ideeen?
moet ik mijn gasnaald veranderen, krijgt hij te weinig?
het is ook wel als ik op topsnelheid rijdt dat hij begint te schokken, zo elke keer terugvallen van topsnelheid, echt raar
- bekfire
- forum gebruiker
ik weet denk ik wel wt het probleem is/was.
is bij ons al 2 keer gebeurd
je benzine kraantje. het is van plastic en iedere keer als je hem open en dicht doet schuurt het in je huisje en komt bovenop te liggen. als ik jou was had ik het even uitgeboord en een universeel kraantje gekocht.
is bij ons al 2 keer gebeurd
je benzine kraantje. het is van plastic en iedere keer als je hem open en dicht doet schuurt het in je huisje en komt bovenop te liggen. als ik jou was had ik het even uitgeboord en een universeel kraantje gekocht.
kit replica!