valt stil ...echt raar

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

valt stil ...echt raar

Bericht door Gast »

mijn pocketbike valt stil na een tijdje als ik hem bv 2 minuutjes laat draaien (juist bij het starten de choke gebruikt...)
als ik gas geef valt hij ook na een 5-10seconden stil, echt raar, heb het benzinefiltertje al proper gemaakt, zat wat vuil in maar dat hielp niets, ... heb het bakje onderaan de carburator er eens afgehaald maar dat is zeer proper...

heeft iemand nog ideeen?

ik heb de zoekfunctie al geprobeerd maar kheb niet echt een oplossing gevonden

ik ga morgen de carburator er ff helemaal afhalen en propermaken maar
ik denk niet dat het dat is...
Neluhz

Bericht door Neluhz »

kleur van de bougi?
Gast

Bericht door Gast »

moet ik nog checken, maar voor dat ik er mee reed was die toch goed...
kan het daar aan liggen?

kzal het morgen eens nazien

thanks
Gast

Bericht door Gast »

ik heb het gevonden : ... het zwarte busje aan mijn gasnaald zat geklemt in mijn carburator .. ff alles propergemaakt, wat geschuurd aan het busje en nu loopt hij terug perfect...

thanks voor de reacties !!!
Gast

echt raar

Bericht door Gast »

na 1 dag rijden weer een ander stilvalprobleem... nu kan ik 3 minuutjes rijden en dan valt hij stil, ik kan zonder problemen direct terug starten, maar dan valt hij weer na 3 minuutjes stil, ...
iemand ideeen?
moet ik mijn gasnaald veranderen, krijgt hij te weinig?

het is ook wel als ik op topsnelheid rijdt dat hij begint te schokken, zo elke keer terugvallen van topsnelheid, echt raar
Gast

Bericht door Gast »

same here ....

begon als stilvallen bij topsnelheid en verergert gradueel tot het punt dat hij steevast na enkele ogenblikken stilvalt, zelfs bij lage snelheid of stationair ....
Gast

Bericht door Gast »

Je gebruikt de choke toch goed:hendeltje naar boven is op-naar beneden is af.
Gast

Bericht door Gast »

ja ja , choke wordt juist gebruikt
Gast

Bericht door Gast »

kheb heel de carburator eens opengedaan volledig uit elkaar, volledig uitgeblazen, (zat geen vuil in, maar toch ff propermaken), terug in elkaar gestoken, en nu rijd hij beter dan ooit !!
echt raar mijne pocket....echt raar ...
Gast

Bericht door Gast »

had ik ook maar mijn drijverdje zat vast dus stroomde hij steeds over eerst ff bezinge slang dicht knijpe cabra er af flink afspuiten en hij doet et weer
bekfire
forum gebruiker

Bericht door bekfire »

ik weet denk ik wel wt het probleem is/was.

is bij ons al 2 keer gebeurd

je benzine kraantje. het is van plastic en iedere keer als je hem open en dicht doet schuurt het in je huisje en komt bovenop te liggen. als ik jou was had ik het even uitgeboord en een universeel kraantje gekocht.
kit replica!
Gesloten