50 cc snel zeta
proma cc
12 mm bing sproeier 64
standaard luchtfilter
vertanding 16:24
top rond de 60 km/h (denk ik, geen geschikt terrein om vollop te crossen)
Het blok maakt wel ontzettend veel toeren, net zoiets als mijn 70 cc cilindertje. MEde ook omdat ik de timing van de zuiger aangepast heb. Door de boven en onderkant goed te bewerken.
Hier nog een foto van mijn getunde koppeling, 2x 10 mm gaten erin en blauwe veertjes 3 slagen uit gedraaid.
Echt super mooi is ie niet geworden, maar hij rijdt echt heerlijk. Mede omdat bij deze bike integen stelling tot die andere van mij de naloop wel aardig klopt.
hehe srry, knap dat je het klaar hebt gekregen maar als ik heel eerlijk ben vind ik hem niet zo mooi, doe een remake en koop wat kappen van een 911 of zo
Carlos Keutel schreef:hehe srry, knap dat je het klaar hebt gekregen maar als ik heel eerlijk ben vind ik hem niet zo mooi, doe een remake en koop wat kappen van een 911 of zo
tuurlijk niet, kappen zijn triest daar rijd heel nederland al mee. En het frame heeft me allemaal niets gekost. Kappen is zo 150 euro beetje zonde voor een minibike met puch naven....
Carlos Keutel schreef:hehe srry, knap dat je het klaar hebt gekregen maar als ik heel eerlijk ben vind ik hem niet zo mooi, doe een remake en koop wat kappen van een 911 of zo
tuurlijk niet, kappen zijn triest daar rijd heel nederland al mee. En het frame heeft me allemaal niets gekost. Kappen is zo 150 euro beetje zonde voor een minibike met puch naven....
zonde voor die blok!! k zou me schamen als jk daaronder moest hangen, maarja hij rijd teminste (dat denk ik )...
Bubba Sparxx schreef:
zonde voor die blok!! k zou me schamen als jk daaronder moest hangen, maarja hij rijd teminste (dat denk ik )...
Schamen voor een motorblok? En je hoeft er niet onder te hangen, ik ben ook niet van plan je ooit omver te rijden met deze bike dus je hoeft je daar niet zo druk om te maken.
MuRd3rX schreef:haha die man heeft een mooie minibike gemaakt word hier even zwart gemaakt hijs gewoon trots
Misschien maak ik hem nog wel even helemaal zwart. De tank moet afgewerkt worden met nog meer pur schuim maar 1 fles was helaas te weinig.