Bike

Technische vragen in het algemeen. -Technical questions in general

Moderators: minipower, Patrick, Lg tweewielers, DMZohrab

Gast

Bike

Bericht door Gast »

Dit is de bike die ik wilde kopen , dit is men eerste en ik weet er ook niet zo veel over.

En de eigenschappen van deze bike staan er niet echt bij , ik weet wel dat het een 49 cc is en dat hij nieuw is. Vrijdag ga ik er heen , om eens te gaan kijken.

Waar moet ik dan vooral opletten ?

Afbeelding

Wat denken jullie ervan ?

Groeten Sc-cal
Gast

Bericht door Gast »

als het tevens je eerste is koop dan gelijk een "lucky7" bike (info kan je via zoek functie wel vinden) en deze bike op de foto is een (oude) 2004 model (2006 model komt tegenwoordig al vanaf de lopende band)
Gast

Bericht door Gast »

Neen op de advertentie staat model 2006 , hij is net nieuw gekocht door die persoon , maar nu heeft hij er 1 over daarmee doet hij er 1 weg.

Dus een model 2004 kan het al niet zijn , maar vrijdag ga ik eens kijken.

Maar ik weet niet zo goed waarop te letten.

Kan iemand me ook zeggen wat het merk is van deze bike , zodat ik eens kan kijken op een site van de verdeler ofzo.

Groeten
Gast

Bericht door Gast »

ik weet het niet zeker maar ik denk ook dat het geen 2006 model is aangezien er nog zon chrome bescherm kapje over het chassis is
maar je kunt eens op de sita van sendai kijken das de grootste invoerder ervan denk ik
http://www.sendai-europe.com/
Gast

Bericht door Gast »

ik weet het niet zeker maar ik denk ook dat het geen 2006 model is aangezien er nog zon chrome bescherm kapje over het chassis is
maar je kunt eens op de sita van sendai kijken das de grootste invoerder ervan denk ik
Jantjuh #96
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Jantjuh #96 »

the antverpian pirate schreef:ik weet het niet zeker maar ik denk ook dat het geen 2006 model is aangezien er nog zon chrome bescherm kapje over het chassis is
Das 2 keer :?..
[url=http://members.home.nl/jantjuh96][b]www.JaGuToRacing.nl[/b][/url]
[size=75]NK Zelfbouw Lucht 2007: 2e plaats
NK Zelfbouw Lucht 2008: 1e plaats
NK Zelfbouw Lucht 2009: 7e plaats
NK Zelfbouw Lucht 2010: 2e plaats (tussenstand)[/size]
Gast

Bericht door Gast »

Jantjuh #96 schreef:
the antverpian pirate schreef:ik weet het niet zeker maar ik denk ook dat het geen 2006 model is aangezien er nog zon chrome bescherm kapje over het chassis is
Das 2 keer :?..
das raar
ik zal proberen om in het vervolg maar een keer op het knopje te duwen :oops:
Gast

Bericht door Gast »

Dit zijn foto's uit een andere aanzicht , mss helpen deze :

Afbeelding

Afbeelding

Groeten
Gast

Bericht door Gast »

sorry maar als ik ook zo eens naar de voorvork kijk dan ziet het er als een oud model uit aangezien de remklauw langs voor staat en er geen verstevegingsblokjes opzitten
een maat van mij heeft dezelfde alleen in andere kleuren hij trekt wel sneller op als de mijne maar hij heeft wel al zen voorrem twee keer kapot gekregen de eerste keer waren zen bouten eruit gefloep toen ie te hard remde en dan hebben we dat gerepareerd door ze uit te boren en er andere bouten in te steken en nu is zen bevestegingspunt afgebroken en dat heeft ie nu opgelost met heel zen vork om te draaien en de remklauw met een stripje vast te zetten het werkt perfect zolang ie maar niet achteruit gaat maar dat is toch niet de bedoeling ik zal hem eens moeten zeggen dat ie niet zoveel stoppies moet proberen te maken
het probleem is dat de klauw langs de voorzijde staat en daardoor trekken de remkrachten hem weg van de vork en dan gaat ie sneller kapot dus als je de vork omdraait komt het wel goed maar dan moet je oftewel een stuk van je zijkappen eraf halen of ze gewoon helemaal thuislaten maar met zon mooie paint is dat natuurlijk wel spijtig
maar voor de rest hebben we er nog geen problemen mee gehad
Gast

Bericht door Gast »

Ik zal vrijdag wel zien !
Ik kan ook eens in de papieren zien , als die er zijn maar normaal wel want deze zit nog in de doos !!!!

Het is men eerste daarmee zou ik niet willen dat ik na een week al meteen iets kan vervangen .

Groeten . :wink:
Gast

Bericht door Gast »

aan die vormgeving te zien lijkt het mij ook een oud model :?
Bury

Bericht door Bury »

sc-cal deze minibike heeft alles hetzelfde van een normale chinees geen powerfilter en standaard uitlaat dit kan egt geen 2006 model zijn ik denk dat het een 2004 model is

wat vraagt die vent hier voor

kan beter een andere nemen waar je wel al het info van weet
Gast

Bericht door Gast »

250 € is da veel voor een 2004 model .

Maar is dit een goeie voor dat geld ?

Groeten
ganta

Bericht door ganta »

hey is cker geen 2006..
ik heb er al een paar zien staan en die hebben een beter frame, betere voorvork, en dubbele schijfremmen voor.. owja ook nog beter luchtvilter en betere uitlaat... ik denk ook dat het een 2004 model is .
en wat '' bury'' al zegt hoeveel vraagt hij ervoor??
Gast

Bericht door Gast »

sc-cal schreef:250 € is da veel voor een 2004 model .

Maar is dit een goeie voor dat geld ?

Groeten
ik denk dat 250 wel een redelijke prijs is ervoor
Plaats reactie