nieuwe minibiker
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
nieuwe minibiker
Hallo ben nu net nieuw op dit forum en wil graag meer weten over minibikes.
Ik kom uit friesland en een fanatieke motorrijder en mijn zinnen zijn nu gezet op een minibike en wil er een aanschaffen. wil eerst beginnen te leren en misschien kunnen jullie mij adviseren welk merk minibike ik het beste eerst kan aanschaffen om later een bike aan te schaffen om mee te racen.
ben benieuwd naar de reakties.
gr ace
Ik kom uit friesland en een fanatieke motorrijder en mijn zinnen zijn nu gezet op een minibike en wil er een aanschaffen. wil eerst beginnen te leren en misschien kunnen jullie mij adviseren welk merk minibike ik het beste eerst kan aanschaffen om later een bike aan te schaffen om mee te racen.
gr ace
- Jeroen
- forum gebruiker
- Contacteer:
Als je zeker weet dat je wilt gaan racen (NMC's bijvoorbeeld) zou ik mijn geld niet uitgeven aan een Chinees.
Ik zou dan kijken naar een nieuwe Blata, GRC, Stamas etc.
Mocht je een iets lager budget hebben kun je mijn inziens ook met een gebruikte af.
Mocht je niet weten of je het minibiken leuk vind, dan kun je een Chineese minibike proberen, leuk voor recreatief rijden, maar niet voor de NMC's. Die zijn voor "de hobby" goed te betalen.
Ik zou dan kijken naar een nieuwe Blata, GRC, Stamas etc.
Mocht je een iets lager budget hebben kun je mijn inziens ook met een gebruikte af.
Mocht je niet weten of je het minibiken leuk vind, dan kun je een Chineese minibike proberen, leuk voor recreatief rijden, maar niet voor de NMC's. Die zijn voor "de hobby" goed te betalen.
Groeten,
Jeroen.
[url]http://www.minibike.nl[/url]
Jeroen.
[url]http://www.minibike.nl[/url]
- Carlos Keutel
- forum gebruiker
Re: nieuwe minibiker
ik zou zeggen kijk een beetje rond op het forumace4race schreef:Hallo ben nu net nieuw op dit forum en wil graag meer weten over minibikes.
gr ace

Jah zo is het.
Re: nieuwe minibiker
en als je een chinees wilt kope neem dan een lucky 7 btw waaar woon je woon je een beetje in de buurt van stannaparochie voeg me dan ff toe dj_bartjeuuhhh@hotmail.com 
oja btw lucky 7 modelen chineesjes dus -> www.pocketbike4u.nl en in friesland zit *geen sponsor*.nl daar zou ik niks kope behalve de tai chi wel leuk maar ook wat anderen zeide et is maar net hoe hoog je buget is (mijne was dus laag want heb lucky 7)

oja btw lucky 7 modelen chineesjes dus -> www.pocketbike4u.nl en in friesland zit *geen sponsor*.nl daar zou ik niks kope behalve de tai chi wel leuk maar ook wat anderen zeide et is maar net hoe hoog je buget is (mijne was dus laag want heb lucky 7)

NIEUWELING
hey allemaal ik ben nieuw en heb ook een websitetje met vannalles en nog wa derop op dus ga es ff kijke thx
www.freewebs.com/nxracingteam
(TIS NIE ECHT EEN RACE TEAM LOL)
www.freewebs.com/nxracingteam
(TIS NIE ECHT EEN RACE TEAM LOL)

k woon ook in friesland en je zou als het beetje in de buurt is naar drachten kunnen gaan, daar hebben ze chinezen maar ook bike's die mee mogen doen met race's, en zeker goede service 
www.quad-kartcentrum.nl

www.quad-kartcentrum.nl
- jurre46
- forum gebruiker
De achterbrug en de zijkant van het frameguy5927 schreef:Jullie zin altijd bezig over die Lucky 7 , maar waaraan herken je een Lucky 7 ten opzichte van een gewone chinees ?

mvg,
jurre
----------------------------------------------------
Geen minibike meer..
Geen minibike meer..