ik ben van plan om een andere nademper op m'n minibike te zetten want hij maakt zo veel geluid is gewoon niet fijn meer.
Zou ik deze:
erop kunnen zetten?
En moet ik dan het stuk waar de demper zit eraf slijpen en de nieuwe erop lassen of kan ik die er gewoon op schuiven?
Ik heb een v-racer nitro sport
hiuy schreef:gewoon eff je diameter van je uitlaat en je demper meten,dan zie je het vanzelf wel ,zo kan ik niet zien of ie er op past(ik denk niemand)
OxyGen schreef:ik ben van plan om een andere nademper op m'n minibike te zetten want hij maakt zo veel geluid is gewoon niet fijn meer.
Zou ik deze:
erop kunnen zetten?
En moet ik dan het stuk waar de demper zit eraf slijpen en de nieuwe erop lassen of kan ik die er gewoon op schuiven?
Ik heb een v-racer nitro sport
ziet eruit als scooter demper, Zit meestal aan de expansie een rond plaatje met 3 gaten erin, dit moet je ff namaken. Voor de rest moet het best gaan.
OxyGen schreef:carlos het is ook een scooter uitlaat. Thx voor je mening
??? uuh wat ??? W8 ik vat het ff niet. je hebt een originele v-racer? (qua uitlaat) Dan is het geen scooter uitlaat. Als de aansluiting van de expansie van deze demper hetzelfde is als die van jouw expansie. Dan moet het kunnen (3 punts tapeind m10)