tijntje schreef:Is een imitatie omdat de bike zo slecht is dat het nooit een merk kan zijn
Heb hem besteld via internet, teledirekt geloof ik.
Was eigenlijk meer om te kijken of ik dit echt iets leuks vind of niet.
wil wel een fatsoenlijke bike kopen of bouwen, weet ik nog niet precies !
Een merk is niet verstandig, heeft weer een berg papieren gedoe (kijk maar, een sendai is duurder dan een gewone chinees) Deze "naamloze" Chineesjes kunnen aan ieder die wil verkocht worden, Particulier, op een rare manier.
tijntje schreef:Betekent dat dat het motortje van mijn bike wel van Sendai is ?
Nouw, bijna exact hetzelfde, alleen niet in opdracht van het bedrijf sendai. Ze worden toch allemaal door dezelfde afgebekte kleine kindjes gemaakt... Rare taiwaneze
tijntje schreef:Betekent dat dat het motortje van mijn bike wel van Sendai is ?
Nouw, bijna exact hetzelfde, alleen niet in opdracht van het bedrijf sendai. Ze worden toch allemaal door dezelfde afgebekte kleine kindjes gemaakt... Rare taiwaneze
Aha! denk er over om een Sendai aikido te kopen, zijn deze qualitatief een stuk beter ? of is het nog altijd rommel
nog altijd rommel chinees = rommel als je leuk veel super erg heel veel geld hebt nee geintje rond de wat zulle we zegge 1500 kan je een fabrieks kope kan ook mee doen aan races enzo ERG kwalitatief maarja sendai=troep lucky=troep heel chinees=troep maar ja kan je ook wat sleutele toch ? ik heb een lucky 7 ze zegge dat het frame in iedergeval sterkker is daarom heb ik daar voor gekoze www.pocketbike4u.nl kijk naar het frame en naar en lucky 7 zie je het verschil vast wel
Bij mijn bike is de achterkant eraf geslepen en een nieuw stevig frame aangelast! Ook de voetsteunen zijn er aangelast en een beetje hoger gezet om beter in de bocht te kunnen gaan!