Motorproper maken.
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Motorproper maken.
Ben gisteren dus is gaan rijden op een buiten circiutje was super fun.Maar een gevolg er hangt een hoop vuil op men motortje met die regen en door dat hij warm was is dit eraan gebakken percies. Hoe krijg ik dit er nu het beste vanaf ook van men uitlaat?
- Carlos Keutel
- forum gebruiker
Re: Motorproper maken.
gewoon ff afspuiten (proberen het blok te ontwijken) En dan goed met een doekje er overheen gaan. Of als je geen roest wil, gewoon met een vochtig doekjeSilver schreef:Ben gisteren dus is gaan rijden op een buiten circiutje was super fun.Maar een gevolg er hangt een hoop vuil op men motortje met die regen en door dat hij warm was is dit eraan gebakken percies. Hoe krijg ik dit er nu het beste vanaf ook van men uitlaat?
Jah zo is het.
- jurre46
- forum gebruiker
wat is remmenreiniger nu eigenlijk precies?Lelyracing schreef:ik werk zelf ook aan auto's
ik gebruik bijna voor alles remmenreiniger ( bij de motor )
perfect spul en niet nadelig voor het blokje
wd-40 ofzo???
----------------------------------------------------
Geen minibike meer..
Geen minibike meer..
- Carlos Keutel
- forum gebruiker
Sleutel maar eens een dagje, spuit het op je hand, en kijk maarTnTnelis schreef:REMREINIGER is een chemische vloeistof die vetten oplost. Dus al het vuil laat oplossen/los weken.
WD-40 lost op en smeert ook "zeggen ze" ik heb altijd een beetje twijfels hierbij, hoe kan het ontvetten en smeren tegelijk??
Niels
Jah zo is het.
heey Carlos Keutel, waar ben jij de afgelopen 2 maanden geweest??Carlos Keutel schreef:Sleutel maar eens een dagje, spuit het op je hand, en kijk maarTnTnelis schreef:REMREINIGER is een chemische vloeistof die vetten oplost. Dus al het vuil laat oplossen/los weken.
WD-40 lost op en smeert ook "zeggen ze" ik heb altijd een beetje twijfels hierbij, hoe kan het ontvetten en smeren tegelijk??
Niels
Ik heb je gemist whahhahh
- Carlos Keutel
- forum gebruiker
Hehe, uuuh heeeel drukganta schreef:heey Carlos Keutel, waar ben jij de afgelopen 2 maanden geweest??Carlos Keutel schreef:Sleutel maar eens een dagje, spuit het op je hand, en kijk maarTnTnelis schreef:REMREINIGER is een chemische vloeistof die vetten oplost. Dus al het vuil laat oplossen/los weken.
Niels
Ik heb je gemist whahhahh
Jah zo is het.
ah, het wondermiddel
wd 40 lost op, ja je kunt het gebruiken als remmenreiniger, als er water in je blok is gekomen, vanalles. op een landrover meeting in engeland, gebruikte iedereen die water in zen blok had die zooi, en et liep weer
ik heb een rc-auto, en daar spuit ik ook wd 40 in men cilinder, om de nitro op te lossen, is nl nog al agressief spul, en niet echt goed voor je cilinderwand.
wd 40 lost op, ja je kunt het gebruiken als remmenreiniger, als er water in je blok is gekomen, vanalles. op een landrover meeting in engeland, gebruikte iedereen die water in zen blok had die zooi, en et liep weer
ik heb een rc-auto, en daar spuit ik ook wd 40 in men cilinder, om de nitro op te lossen, is nl nog al agressief spul, en niet echt goed voor je cilinderwand.
kap nou is een keer met die oude topics naar boven halenjurre46 schreef:wat is remmenreiniger nu eigenlijk precies?Lelyracing schreef:ik werk zelf ook aan auto's
ik gebruik bijna voor alles remmenreiniger ( bij de motor )
perfect spul en niet nadelig voor het blokje
wd-40 ofzo???
je doet niks anders hier