Ik rij met een DM polini blok 10pk zo gekocht. Nu heb ik mijn eerste echte race gereden en sprintjes getrokken en ben tot de conclusie gekomen dat het vermogen van het mototje op lagere toeren tenwense overlaat. Op de 100 meter sprint trok hij pas goed door op 1/3 van de baan haalde toen wel de meeste in maar toch. Later op het ciciut in het bochtigere gedeelte had ik ook problemen. Een china bike een aikido lucht gecoold was rapper a;s mij uit de bochten en trok rapper op dit is natuurlijk minder leuk maarja op het rechte stuk en met de beter bandjes kon ik hem toch een paar keer dubbelen. Nu is mijn vraag hoe los ik dit probleem op dat ik een mooie vermogenslijn krijg uit men blokje???
Silver schreef:Ik rij met een DM polini blok 10pk zo gekocht. Nu heb ik mijn eerste echte race gereden en sprintjes getrokken en ben tot de conclusie gekomen dat het vermogen van het mototje op lagere toeren tenwense overlaat. Op de 100 meter sprint trok hij pas goed door op 1/3 van de baan haalde toen wel de meeste in maar toch. Later op het ciciut in het bochtigere gedeelte had ik ook problemen. Een china bike een aikido lucht gecoold was rapper a;s mij uit de bochten en trok rapper op dit is natuurlijk minder leuk maarja op het rechte stuk en met de beter bandjes kon ik hem toch een paar keer dubbelen. Nu is mijn vraag hoe los ik dit probleem op dat ik een mooie vermogenslijn krijg uit men blokje???
men uitlaat is al getuned is de speciale DM denk ik deze is het http://www.pocketbikeplanet.com/attachm ... ntid=14414
en koppeling afstellen en een weekje mee bezig zijn is ook voor binnekort als de carbon koppeling er is en wat rade jullie aan kwa tandwielen of kan ik beter het helle gamma kopen en wat experimenteren ? zou ook handig zijn als ik ga sprinten of op het circiut rijden kan ik kiezen uit de tandwiel verhouding
Silver schreef:Ik rij met een DM polini blok 10pk zo gekocht. Nu heb ik mijn eerste echte race gereden en sprintjes getrokken en ben tot de conclusie gekomen dat het vermogen van het mototje op lagere toeren tenwense overlaat. Op de 100 meter sprint trok hij pas goed door op 1/3 van de baan haalde toen wel de meeste in maar toch. Later op het ciciut in het bochtigere gedeelte had ik ook problemen. Een china bike een aikido lucht gecoold was rapper a;s mij uit de bochten en trok rapper op dit is natuurlijk minder leuk maarja op het rechte stuk en met de beter bandjes kon ik hem toch een paar keer dubbelen. Nu is mijn vraag hoe los ik dit probleem op dat ik een mooie vermogenslijn krijg uit men blokje???
die pk's konden denk ik alleen maar in hoger toerengebied gewonnen zijn. Zie het als een balk met 4 gewichtjes. Je kunt een gewichtje op het linker helft zetten maar dan zakt de rechter. Dus ofwel. De hele timing is op hoogtoeren gericht. Mischien idd de koppeling? Deze zal wel zeer snel slijten dan.
Silver schreef:men uitlaat is al getuned is de speciale DM denk ik deze is het http://www.pocketbikeplanet.com/attachm ... ntid=14414
en koppeling afstellen en een weekje mee bezig zijn is ook voor binnekort als de carbon koppeling er is en wat rade jullie aan kwa tandwielen of kan ik beter het helle gamma kopen en wat experimenteren ? zou ook handig zijn als ik ga sprinten of op het circiut rijden kan ik kiezen uit de tandwiel verhouding
je snapt um...
het is officieel! ik ben onhandig met de techniek!(H)
heb ergens gelezen dat ze in het italianse kampionschap een heel race jaar rijden met zo een koppeling dus kan wel tegen een stoodje grepen ook pas aan op 9000 toeren da halle de meeste chinas nie eens
heey silver als ik jou was zou ik de kopeling op 8500 toeren zetten daaar rijden de meest nk rijders mee 8000 8500 toeren okke
groeten
bms racing team holland
dat probleem is al opgelost is deze dinsdag afgesteld in wilrijk.Nu rijdt hij zalig ben de kerel die het afgesteld heeft nochaltijd zeer harddankbaar.Zelf lukt me het noch niet echt ben ook maar pas aan het rijden