Hallo..
Ik ben een paar weken bezig met een minibike te ontwerpen/bouwen dat wel appart is.. het zal niet 1 2 3 afzijn maar ik heb alletijd!
Mijn doel is verende voorvork en achtervering en een AC scooterblok met tandwiel aandrijving enz enz:)
Wat ik wilde weten of het in wedstrijden legaal is om met voor- en/of achtervering te rijden ik heb ik het wedstrijd regelement gekeken en daar zag ik niks ervan in staan.. mischien weten jullie hier meer van?
Alvast bedankt Rob.
Zodra er voorderingen zijn zal ik het posten!
Vering op een zelfbouw minibike.
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- Wim
- forum gebruiker
- Contacteer:
Yo
als er niets over genoemd word in een regelement....ist ook niet verboden
maar.......vering werkt niet......is al vaker geprobeerd....
de vering in de band is absoluut voldoende voor een fatsoenlijk wegdek-contact....
vering.....vooral door 't beetje speling op draaiende delen e.d.
is nadeling voor de controle van je bike
maar.....wel een uitdaging om te maken......
Succes
Wim
als er niets over genoemd word in een regelement....ist ook niet verboden
maar.......vering werkt niet......is al vaker geprobeerd....
de vering in de band is absoluut voldoende voor een fatsoenlijk wegdek-contact....
vering.....vooral door 't beetje speling op draaiende delen e.d.
is nadeling voor de controle van je bike
maar.....wel een uitdaging om te maken......
Succes
Wim
- Raytje192
- forum gebruiker
- Contacteer:
Op het nk, op vlakke banen merk je het inderdaad niet zo, en zou het misschien wel nadelig kunnen zijn,
Maar hier in zeeland bij demonstraties in dorpstraten ben je blij als je het wel hebt anders heb je aan het eind van de race/demonstraties geen achterwerk meer over.
Maar als je nk gaat rijden zou ik eerder aandacht/geld besteden aan je blok dan aan vering
Maar hier in zeeland bij demonstraties in dorpstraten ben je blij als je het wel hebt anders heb je aan het eind van de race/demonstraties geen achterwerk meer over.
Maar als je nk gaat rijden zou ik eerder aandacht/geld besteden aan je blok dan aan vering
R² Tuning
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder