Ketting
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Ketting
Weer een probleem :S !CENSUUR! bami's
Mijn ketting valt er telkens af als k rij.....wel mooi voor t geluid van de toeren, maar niet erg handig als ik aant rijden ben.....Ik checkten me tandwielen, en die zijn beide in orde......toen voelde ik ff alle schakeltjes van de ketting, 1tje zat een beetje stroef....
Kan dit dat probleem veroorzaken>? en hoe kan k t oplossen?
DJDH
Mijn ketting valt er telkens af als k rij.....wel mooi voor t geluid van de toeren, maar niet erg handig als ik aant rijden ben.....Ik checkten me tandwielen, en die zijn beide in orde......toen voelde ik ff alle schakeltjes van de ketting, 1tje zat een beetje stroef....
DJDH
- Carlos Keutel
- forum gebruiker
Re: Ketting
mischien zit je wiel scheef, laad eens een vriend of kennis achter je staan terwijl je wegrijd en vraag of de wielen mooi achter elkaar rijden of dat ze "naast elkaar" Rijden. Dan moet je de rechter kettingspanner wat aandraaien of losdraaien, (miss de linkse nog wat, om de ketting weer op spanning te krijgen)DJDH schreef:Weer een probleem :S !CENSUUR! bami's
DJDH
Jah zo is het.